رئیس اداره صنعت و معدن شاهین شهر و میمه خبر داد

دومین نمایشگاه بهاره شاهین شهر تعطیل شد

عصر نمایشگاه- بدیعیان رئیس اداره صنعت و معدن شاهین شهر و میمه گفت: نمایشگاه بدون مجوز صنایع دستی شهر گز با حکم قضایی تعطیل و پلمپ شد.

دومین نمایشگاه بهاره شاهین شهر تعطیل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صاحب نیوز ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه از پلمپ یک نمایشگاه در شهر گز برخوار خبر داد و گفت: این نمایشگاه به دلیل نداشتن مجوز پلمپ شده است.

    مصطفی بدیعیان افزود: درخواستی مبنی بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی اقوام ایرانی از اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان در کمیسیون نظارت مورد بررسی قرار گرفت و با برپایی نمایشگاه صنایع دستی منوط به کسب مجوزهای لازم موافت شد.

    وی افزود: متاسفانه فرد درخواست کننده بدون دریافت مجوز نمایشگاه را برپا و علاوه بر صنایع دستی اقلامی همچون پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و ترشیجات نیز عرضه کرده بود که این موضوع نارضایتی و شکایت کسبه شهر گز را در پی داشت.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با بیان اینکه برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانه و غیره با محوریت اتاق اصناف انجام می شود تصریح کرد: اخطار مهلت 24 ساعته دریافت مجوز برای این نمایشگاه صادر شد که به دلیل بی اعتنایی مسئول برگزار کننده نمایشگاه به اخظار قانونی و همچنین افزایش نارضایتی کسبه شهر با دستور قضایی این نمایشگاه پلمپ و تعطیل شد.

    وی برپایی نمایشگاه های بدون مجوز توسط افراد سودجو را محلی برای عرضه کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی و آسیب زدن بر اقصاد کشور بیان کرد و افزود: شهروندان باید مراقب باشند که برای خرید اقلام مورد نیاز شب عید خود به فروشگاه های مجاز عرضه کالا مراجعه و به تاریخ تولید و انقضاء، کد مجوز تولید و برچسب تولید داخلی یا تایید سازمان بهداشت توجه کنند.

    در یک هفته اخیر این دومین نمایشگاه در سطح شهرستان است که بدون مجوز اقدام به عرصه مواد غذایی و پوشاک کرده بود که با دستور قضایی پلمپ گردیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت