«مهربانترین پیامبر» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

عصر نمایشگاه- کتاب «مهربانترین پیامبر» به قلم حجت‌الاسلام حیدری‌ابهری به سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران می‌رسد.

«مهربانترین پیامبر» به نمایشگاه کتاب می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حیدری‌ابهری نویسنده کودک و نوجوان درباره کتاب تازه نوشته خود گفت: کتاب «مهربانترین پیامبر» دایرةالمعارفی جامع درباره پیامبر اکرم(ص) است که از سوی انتشارات محراب قلم به چاپ رسیده و در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهد شد.
    وی افزود: این کتاب شامل 10 فصل بوده و عناوینی چون زندگی‌نامه، سبک زندگی، سخنان پیامبر(ص)، حکایت‌های کوتاه، حکایت‌های طولانی، قصه‌گویی‌های پیامبر، پیامبر در قرآن، پاسخ به سؤالات شما در باره پیامبر، آثار تاریخی زادگاه پیامبر(مکه) و آثار تاریخی مذهبی محل حکومت پیامبر(مدینه) را شامل می‌شود که نشان از جامعیت این اثر دارد.
    حجت‌الاسلام حیدری‌ابهری در ادامه تفاوت این کتاب با سایر کتاب‌ها درباره پیامبر(ص) را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این کتاب اطلاعات و معرفی جامعی از پیامبر(ص) بوده، در حالی که سایر کتاب‌ها اغلب به یک بعد از شخصیت و یا زندگی پیامبر(ص) پرداخته‌اند.

    این نویسنده ادامه داد: این کتاب شامل 100 تصویر است که امیر نساجی آنها را تصویرگری کرده و انتشارات محراب قلم آن را با شمارگان 3300 نسخه و به صورت چهار رنگ به چاپ رسانده است و ویژه مخاطبان نوجوان است.
    وی با اشاره به منابع استفاده شده در نگارش این کتاب گفت: با توجه به اینکه دامنه موضوعات و اطلاعات این کتاب گسترده است، از بیش از 50 منبع استفاده شده است؛ از این رو کار دشواری بود و زمانی زیادی را نیاز داشت، اما به توجه به اینکه 10 عنوان کتاب تاکنون درباره پیامبر(ص) نوشتم، به همین دلیل فیش‌هایی را در اختیار داشتم و از آنها استفاده کردم.
    حجت‌الاسلام حیدری‌ابهری در ادامه عنوان کرد: پس از اتمام نگارش که حدود یک سال زمان برای آن صرف شده است، آماده‌سازی آن برای چاپ و تصویرگری کتاب دو سال زمان برده است و از سوی دیگر انتشارات محراب قلم نیز با دقت و وسواس زیادی این کار را انجام داده که همه اینها سبب شد زمان چاپ کتاب طولانی‌تر باشد، اما کار با کیفیت بالایی صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت