معاون اجرایی رییس جمهوری در نمایشگاه بهاره:

استقبال مردم از نمایشگاه های بهاره ۱۸ درصد افزایش یافته است

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: براساس گزارش اتاق اصناف ایران امسال شاهد افزایش ۱۸ درصدی استقبال مردم از نمایشگاه های بهاره بودیم.

استقبال مردم از نمایشگاه های بهاره ۱۸ درصد افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» در حاشیه گشایش رسمی دومین دوره نمایشگاه های بهاره در مصلای تهران، افزود: دولت تدبیر و امید در ماه های پایانی سال با همکاری اتاق اصناف کشور و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا و خدمات در سراسر کشور اقدام به برپایی نمایشگاه های بهاره برای عرضه مستقیم محصولات به مردم کرده است.
    وی با بیان این که پایان سال انگیزه برای خرید بیشتر است، افزود: عدم تناسب عرضه و تقاضا ممکن است سطح قیمت ها را افزایش دهد بنابراین دولت جلساتی با ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت شهرستان ها به ریاست استانداران سراسر کشور با همکاری اتاق اصناف کشور و اتحادیه های صنفی در سراسر کشورتشکیل می دهد.
    معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه تصریح کرد: امسال در 207 شهرستان حدود 450 نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات ایرانی در زمان های گوناگون از نیمه دوم اسفندماه برپا شده و برخی نمایشگاه ها تا 28 اسفندماه نیز ادامه دارند.
    وی بیان کرد: در شهر تهران بزرگ با کمک اتاق اصناف تهران و مجامع و اتحادیه های صنفی نمایشگاه های بهاره در پنج نقطه (مصلای تهران، حکیمیه، ارم و بوستان ولایت) برگزار شد که با توجه به ازدحام خریداران در برخی از نمایشگاه ها ساعت های بازدید از نمایشاگاه را تمدید کردیم.
    شریعتمداری به استقرار بازرسان اتاق اصناف ایران و اتحادیه های صنفی در نمایشگاه های بهاره و سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شاهد هستیم که با کنترل و نظارت مشترک اتاق صناف و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محصولات با قیمت و کیفیت های مناسب به مردم عرضه می شود.
    معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: تلاش شده قیمت محصولات متناسب با قیمت تمام شده و سود حاصله در مقایسه با قیمت های خارج از نمایشگاه با قیمت مطلوب تری در اختیار مردم قرار گیرد.
    وی با بیان این که نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها برعهده اتاق اصناف است، افزود: امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده پس از برپایی این نمایشگاه ها محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
    شریعتمداری با بیان این که نمی توان ادعا کرد که درنمایشگاه های بهاره تخلفی انجام نمی شود، تاکید کرد: تلاش شده در این نمایشگاه برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و در تحقق اقتصاد مقاومتی محصولات ایرانی عرضه شود و اگر مردم با تخلفی مواجه شدند مراتب را به بازرسین ارایه کنند.
     دور جدید نمایشگاه بهاره با حضور ١٢۰۰ تولیدکننده اجناس و کالاهای داخلی در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی ( ره ) و حکیمیه در شرق تهران که از ٢١ اسفند آغاز به کار کرده از ساعت 10 صبح الی 22 شب تا 28 ماه جاری به فعالیت خود ادامه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت