معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

۱۶۶ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در استان برپا می شود

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، ۱۶۶ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در این استان راه اندازی می شود.

۱۶۶ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در استان برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مرتضی عربی در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بشرویه افزود: نوروز امسال را با ارایه خدماتی بهتر و متفاوت تر نسبت به سال های قبل پذیرای میهمانان و گردشگران در استان خواهیم بود.
    وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه هایی که امسال در ایام نوروز بر آن تاکید شده است راه اندازی نوروزگاه هایی است که در قالب برپایی نمابشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی ایجاد می شوند.
    عربی اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر دو رویکرد مهم اقتصادی و خدماتی را در اجرای برنامه های خود دنبال می کند.
    وی اضافه کرد: رویکرد اقصادی شامل ارز آوری و اشتغال زایی برای افراد بومی هر منطقه با ارایه خدمات مختلف در همه زمینه های مورد نیاز مسافران و گردشگران است.
    عربی افزود: تمامی دستگاه های عضو در ستاد خدمات سفر نیز با تجمیع امکانات، نیروها و خدمات خود در قالب این ستاد آماده خدمت رسانی به مسافران و فعالیت در راستای رویکرد خدماتی ستاد خدمات سفر هستند.
     وی گفت: ما در استانی زندگی می کنیم که اشتغال بیشتر مردم در حوزه کشاورزی و دامپروری است اما با توجه به خشکسالی های اخیر آسیب ها و خسارت های زیادی متوجه فعالان عرصه کشاورزی شده است.
    عربی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های بالای استان در حوزه گردشگری یکی از مهم ترین محور های توسعه استان بر رونق گردشگری استوار است که تمام دستگاه های اجرایی با همراهی بخش خصوصی می توانند به رشد صنعت توریسم در استان کمک کنند.
    وی از ورود هزار و 200 گردشگر خارجی در سال 95 به خراسان جنوبی خبر داد و اضافه کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش 100درصدی داشته است.
    عربی افزود: با فراهم آوردن زیرساخت های گردشگری نظیر اقامت گاه بوم گردی، کمپ های گردشگری و زیر ساخت های حمل و نقل می توانیم همه ساله شاهد حضور گردشگران زیادی از داخل و خارج به این استان باشیم.
    وی اظهار کرد: کتابچه ها و نقشه های راهنمای مسافران ویژه هر شهرستان آماده است، راهنمایان گردشگری برای هدایت مسافران مستقرند و شماره تلفن 3175 به صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران و گردشگران خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت