شرکت ایران در بزرگترین نمایشگاه هوا - فضای جهان

عصر نمایشگاه- دریادار 'حبیب الله سیاری' فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از نمایشگاه بین المللی هوا – فضا و دریایی لنکاوی مالزی 'لیما ۲۰۱۷' با شرکت در همایش بین المللی دریایی از ناوشکن نیروی دریایی ایتالیا دیدن کرد.

شرکت ایران در بزرگترین نمایشگاه هوا - فضای جهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، دریاسالار 'احمد قمرالزمان بن حاج احمد بدرالدین' فرمانده نیروی دریایی مالزی میزبان مذاکرات و میزگرد نیروی دریایی بود که روز چهارشنبه در جزیره لنکاوی با حضور تعدادی از وزرا و مقامات عالیرتبه مالزی و تعدادی از فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای مختلف جهان برگزار شد.
    این نخستین میزگرد نیروی دریایی نمایشگاه بین المللی 'لیما' بود که با موضوع دریایی و اهمیت آن برگزار می شد. 'قابلیت های نیروی دریایی مبتنی بر کسب اصلاحات' موضوع این نشست بود که در آن فرمانده نداجا شرکت کرد.
    فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در نمایشگاه بین المللی هوا – فضا و دریایی لنکاوی مالزی از ناوشکن 'کارابینر' کشور ایتالیا دیدن کرد.
    دریادار سیاری همچنین ضمن بازدید از بخش سونارهای دریایی کشور ایتالیا در نمایشگاه دریایی مالزی با فرمانده نیروی دریایی این کشور اروپایی در حاشیه بازدید از ناوشکن ایتالیا دیدار و گفت وگو کرد.
    وی پس از بازدید از این ناوشکن در یادداشتی، از مسئولین ناو ایتالیایی دعوت کرد این ناو از منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس بازدید کند.
    فرمانده نداجا تصریح کرد: بسیار ناو زیبا بود و لذت بردم. آمادگی و حاضر به کار بودن همه سامانه ها نشان دهنده فرماندهی خوب توسط مسئولین ناو بود.
    وی با نماینده شرکت سازنده ناوشکن ایتالیایی نیز دیدار و گفت وگو کرد. دیدار با فرمانده ناوشکن این کشور اروپایی و تبادل نماد ناوشکن و نماد نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه های دریادار سیاری در نمایشگاه لنکاوی بود.
    نمایشگاه دوسالانه و نشست های بین المللی هوا - فضا و دریانوری لنکاوی مالزی (لیما 2017) روز سه شنبه با شرکت 24 کشور گشایش یافت و تا پنجم فروردین ادامه دارد.
    در نمایشگاه امسال هوا- فضا و دریانوردی لنکاوی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف آخرین دستاوردهای این حوزه را در حدود 500 غرفه در معرض دید علاقمندان به این صنعت قرار داده اند.
    فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که روز یکشنبه به دعوت همتای مالزیایی خود وارد این کشور جنوب شرق آسیا شد، در این نمایشگاه و نشست های آن شرکت دارند.
    در نمایشگاه لیما 2017 بیش از 300 هیات های دفاعی و امنیتی از کشورهای مختلف شرکت کرده و 55 کشتی جنگی و 106 فروند هواپیما به نمایش درآمده است.
    467 روزنامه نگار این رویداد نظامی - دفاعی بین المللی را پوشش خبری می دهند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت