برپایی نمایشگاه سوغات زیارت با شعار اقتصاد مقاومتی در مشهد

عصر نمایشگاه- معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد اصلی نظام در برون رفت از مشکلات اقتصادی نمایشگاه سوغات زیارت در مشهد در حال برگزاری است.

برپایی نمایشگاه سوغات زیارت با شعار اقتصاد مقاومتی در مشهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از خراسان رضوی در رابطه با نمایشگاه سوغات مهر درخشان بیان کرد: آستان قدس رضوی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد اصلی نظام در برون رفت از مشکلات اقتصادی، توجه به اقتصاد مقاومتی و همچنین اتکا به ظرفیت ها و پتانسیل های تولیدی در داخل کشورُ نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه سوغات مهر درخشان برگزار کرد.
    وی ادامه داد: این نمایشگاه از 10 اسفندماه سال گذشته لغایت 31 فروردین جاری از ساعت 10 الی 22 در محل مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره 1 در حال برگزاری است.
    معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی افزود: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، سوغات زیارت و محصولاتی ناظر بر اقتصاد درون زا در معرض استفاده و بهره مندی زائرین و مجاورین قرار گرفته است.
    وی عنوان کرد: محصولات فرهنگی این نمایشگاه، کتاب ها، نوشت افزارها محصولات مرتبط با عفاف و حجاب است؛ همچنین در حوزه سوغات زیارت نیز فرش، تابلو فرش، سنگ های قیمتی، پوشاک ایرانی اسلامی و... عرضه می‌شود.
    حسینی تشریح کرد: همچنین در این نمایشگاه قسمتی ویژه کودکان زائر و مجاور در نظر گرفته شده است.
    معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی ادامه داد: متولیان برگزاری این نمایشگاه آستان قدس، سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد بودند؛ همچنین بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به عنوان همکاران آستان قدس در برگزاری این نمایشگاه همکاری کردند.
    حسینی افزود: آستان قدس رضوی در نظر دارد فرهنگ اقتصاد درون زا را در بین جوامع ترویج دهد لذا آستان قدس با عنایت نسبت به سخنان مقام معظم رهبری در راستای انجام وظیفه، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.
    معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با بیان اینکه زیارت یک فرآیند تربیتی است که می‌‎تواند در عرصه های مختلف اثرات مثبت داشته باشد، گفت: امروزه بحث زیارت در حوزه بین‌الملل می‌تواند رمز اتحاد و وحدت میان امت اسلامی باشد.
    حسینی اظهار کرد: امروز زیارت می‌تواند یکی از مولفه های اصلی در امان نگه داشتن جامعه از آسیب های اجتماعی باشد؛ همچنین می‌تواند بخش مهمی از اقتصاد درون زا را تحت عنوان سوغات زائر متکفل شود.
    وی در پایان بیان کرد: زیارت به عنوان یک پتانسیل درونی در عرصه ها و ساحت های مختلف می‌تواند جلوه های عینی داشته باشد و خدمات اجتماعی، فرهنگی و تربیتی را به جامعه اسلامی و نسل جوان ترویج دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت