نمایش فناوری جدید در غرفه ‌بنز

عصر نمایشگاه-شرکـــــــــت Mercedes-Benz USA LLC (مرسدس‌بنز) فناوری Mbrace۲ خود را در International Consumer Electronics Show لاس‌وگاس در معرض دید عموم قرار داد. در حالی که غرفه‌ هزار و ۲۰۰ متر مربعی فقط سه خودروی لوکس را در خود جای داده‌ بود، اما طراحی استراتژیک فضا باعث شده ‌بود تا فناوری جدید این شرکت بیشتر به چشم بیاید.

نمایش فناوری جدید در غرفه ‌بنز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، فناوری Mbrace2 که در سال 2012 تولید شد، به دارندگان خود این امکان را می‌دهد تا به امکاناتی مانند یک کمک راننده صوتی و سایت‌هایی مانند گوگل، یلپ، فیس‌بوک‌ و غیره دسترسی داشته باشند. همچنین بتوانند نقشه‌ها را به کامپیوتر اتومبیل ارسال، سیستم‌های وسیله نقلیه را چک، و درها را قفل کنند. بنابراین، شرکت
    Dimensional Communications  غرفه 15 در 24 متری را طوری طراحی کرد تا تمرکز بیشتر بر روی محتوای فناوری آن جلب شود.
    سازه‌های پارچه‌ای در مقیاس بزرگ بخش اصلی غرفه‌ای بودند که تنها سه خودرو را به نمایش گذاشته ‌بود. مانیتورهایی با قابلیت لمس چندگانه روی سه ستون پارچه‌ای و یک دیوار تقریبا 15 متری پارچه‌ای نصب شده‌ بودند تا به بازدیدکنندگان تجربه‌ کار با Mbrace2 را ارائه دهند. آنها می‌توانستند با فناوری Mbrace2 از طریق سخت‌افزار جاسازی‌شده در چهار کیوسک کار کنند.
    ابزار نور‌پردازی روی پارچه‌ای با قطر 9 متر به شکل دایره نصب شده ‌بود که مکعبی 7 تنی را با نمای آینه زیرش روشن می‌کرد. این مکعب که شبیه داشبورد طراحی شده ‌بود، ورودی تخم‌مرغی شکل داشت که وارد محیط بکر سفید رنگ غرق در نور بنفش می‌شد. در داخل، بازدیدکنندگان با حرکات فیزیکی خود به سیستم دستورهای مختلفی می‌دادند. برای مثال، با کشیدن دست برف‌پاک‌کن شیشه جلو فعال می‌‌شد و با بالا بردن کف دست دمای ماشین افزایش می‌یافت. همچنان که بازدیدکنندگان در حال تجربه این فناوری بودند، یک صفحه نمایش نیز عملیات داشبورد و شیشه جلو اتومبیل را نشان می‌داد.
    اما برگ برنده نمایشگاه مرسدس‌بنز تاثیری بود که در فضای رسانه‌‌ای ایجاد کرده ‌بود. طبق گزارش شرکت روابط ‌عمومی Maloney & Fox‌، حضور مرسدس‌بنز در این نمایشگاه 342 میلیون بار از رسانه‌های مختلف مخابره شد. در واقع، این آماری است که هر شرکتی از آن استقبال می‌کند.
    منبع: Exhibitor Online

    نویسنده: لیندا آرمسترانگ
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت