برنامه پیشگیری از بحران

عصر نمایشگاه- برای رویدادهای بزرگ سال جاری، برگزارکنندگان در نظر دارند تا از امکاناتی برای بازرسی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه یا سالن‌های بزرگ استفاده کنند. شاید شرکت‌کنندگان احساس کنند که مانند گیت فرودگاه بررسی می‌شوند اما برای جلوگیری از هر حادثه احتمالی و پیش‌بینی بحران در شرایط کنونی این امر اجتناب‌ناپذیر شده است.

برنامه پیشگیری از بحران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، جین لوندگرن، مدیرعامل شرکت آکوارین (فعال در حوزه تامین امنیت) می‌گوید: ما نمی‌خواهیم موجب زحمت برای شرکت‌کنندگان شویم، اما ایمنی اولویت شماره یک ماست، هزینه بیمه به صورت سرسام‌آوری بالا رفته ‌و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک تامین امنیت محیط اجباری شود و استفاده از دستگاه فلزیاب برای تامین امنیت محیطی طبیعی باشد و این در حالی است که در حال حاضر خارج از ایالات متحده استفاده از دستگاه فلزیاب رایج شده است.
    تری تونیس، معاون مدیر اجرایی و مدیرعامل نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در این باره می‌گوید: انتظار می‌رود که مراکر کنفرانس‌ها و سالن‌های کنسرت و میادین مسابقات از امنیت کافی برخوردار شوند. بر همین اساس در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در سال جاری برای تامین امنیت از کنترل کیف‌ها و قرار دادن واحدهای امنیتی در نمایشگاه و گیت‌های فلزیاب استفاده می‌شود.
    لوندگرن خاطرنشان می‌کند: پس از حملات تروریستی در پاریس و اورلاندو، کنترل اشیای فلزی در سالن‌های تفریحی و گردهمایی‌ها در حال افزایش است و تامین امنیت بیشتر این محل‌ها هزینه‌های زیادی را به برگزارکنندگان تحمیل کرده است و باید جدی گرفته شود. مری آن بوبرو از انجمن بوبرو نیز می‌گوید: متاسفانه انجام تمامی مراحل امنیتی ضروری است و هر کس باور دارد که اتفاقات پاریس و دیگر مناطق اروپا در ایالات متحده روی نمی‌دهد، در اشتباه است. دیوید پکین‌پا، رئیس رویدادهای جهانی ماریتز نیز در این مورد معتقد است: احتیاط برای صنعت ما بسیار مهم است تا بهتر بتوانیم ملاقات‌ها و رویدادهای سالانه خود را اجرا کنیم. اما باید احتیاط کنیم و از تهدیدات بالقوه آگاهی مناسب داشته باشیم. مهم این است که مطمئن شویم برنامه‌ریزی ارتباطات بحران برای پیش‌بینی حادثه است نه واکنش نشان دادن به وقوع حوادث احتمالی که این امر مستلزم افزایش کنترل‌ها و مراقبت‌های معمول در محل با شریک‌های تجاری، تامین‌کننده‌ها و مدیران هتل است.
    همچنین مارتی مک‌کی رئیس شرکت «هاست گلوبال الیانس» می‌گوید: برنامه‌ریزی ارتباطات بحران در حال حاضر، از چیزهایی که هر فرد باید بداند به کارهایی که برگزارکننده باید انجام دهد، تغییر کرده است و این کارها معمولا باید در مذاکرات برگزارکننده با تامین‌کننده امنیت هتل و سالن‌ها و مراکز کنفرانس قبل از مراسم برنامه‌ریزی شود. برنامه‌های احتمالی باید به طور منظم بررسی و همزمان در اختیار کارکنان محل برگزاری قرار داده شود و برای جلسات بزرگ‌تر با مقام‌های محلی مذاکره شده و به شرکت‌کنندگان جلسات آموزش‌های لازم داده شود. برنامه‌ریزان رویدادهای مهم در سال جاری آموزش شرکت‌کنندگان برای گذر از حوادث بحرانی یا احتمالات را جدی گرفته‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت