ابزارهــــــــای نوین

عصر نمایشگاه- افزایش جذابیت بصری یکی از مواردی است که غرفه‌داران نمایشگاهی توجه ویژه‌ای به آن دارند. به همین دلیل شرکت‌های متعددی در سطح جهان تلاش می‌کنند تا با تولید و عرضه محصولات جدید به این نیاز مهم صنعت نمایشگاهی پاسخ دهند.

ابزارهــــــــای نوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، به‌کارگیری این محصولات علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان، موجب جلب توجه آنها به فعالیت‌های تخصصی غرفه‌ها نیز می‌شود. ماهنامه نمایشگاه قصد دارد در چند شماره آینده به معرفی تعدادی از این ابزارهای مهم که طی سال‌های اخیر عرضه شده‌اند، بپردازد.

    قوی‌ترین  لینک

    این روزها انواع مختلفی از استند در بازار عرضه می‌شود اما مشکلی که وجود دارد این است که آنها یکسان و یک اندازه نیستند و اگر شما بخواهید چند استند و بنر را با هم به کار ببرید، به دردسر می‌افتید. بنر رولی (طوماری) Link2 شرکت Eve Products با به‌کارگیری سیستم همترازی و ابزار قفل‌شونده خود این مشکل را حل کرده است به طوری که بنرها بدون هیچ فاصله‌ای در کنار هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای تراز کردن بنرها در کنار هم، میله منحنی شکلی در بالای مجموعه تعبیه شده که اجازه می‌دهد بنرها بالا و پایین بروند. همچنین قلاب‌های قابل تنظیمی در پایین قرار دارند که به از بین بردن فاصله بین بنرها کمک می‌کنند. می‌توان در بالای استند از چند لامپ LED استفاده کرد. در این سیستم به راحتی می‌توان با زدن ضامن قفل پایین، بنر را جمع کرد.

    کفپوش‌های زیبا

    استفاده از کفپوش‌های رنگی و زیبا تاثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان نمایشگاهی دارد. شرکت Inside Track سازنده کفپوش‌های رنگی از جنس وینیل با محصولات خود جلوه‌ای صنعتی به غرفه‌های نمایشگاهی می‌بخشد. کفپوش‌های نیمه مات طرح‌دار (در اندازه‌های 12 و 24 اینچ مربعی) در رنگ‌های مختلف از نظر زیبایی‌شناسی بر جذابیت غرفه‌های نمایشگاهی می‌افزایند. ضخامت مناسب، ویژگی ضد‌لغزش و سهولت نصب روی هر سطحی، همچنین خاصیت کاهش صدا موجب افزایش محبوبیت این کفپوش‌ها در نمایشگاه‌های تجاری شده است. چسب مورد استفاده در این کفپوش‌ها (که قابلیت استفاده مجدد را دارند) آنها را در جای خود محکم نگه می‌دارد اما امکان جابه‌جایی آنها در صورت لزوم نیز وجود دارد.

    عکس فوری

    عکس گرفتن در غرفه‌ها، تجربه جالبی است. با استفاده از تجربه عکس گرفتن در غرفه به بازدیدکنندگان خود فرصت دهید تا این عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌هایی که عضو هستند، به اشتراک بگذارند و از این طریق بر شهرت و محبوبیت غرفه خود در نمایشگاه اضافه کنید. در این زمینه، شرکت EnVu با عرضه Snap AR که تلفیقی است از خلاقیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به همراه یک مانیتور لمسی داخل غرفه، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا از خود عکس بگیرند. اما مشارکت‌کنندگان می‌توانند قبل از گرفتن عکس یکی از تم‌های دیجیتال و وسایل مجازی مانند عینک یا کلاه را برای خود انتخاب کنند. در این سیستم می‌توان از یک یا چند نفر عکس گرفت.

    گرافیک روی پارچه

    معمولا نصب پارچه‌های دارای نقش‌های گرافیکی دشوار است و این کار اغلب برای غرفه‌داران دردسرساز می‌شود چرا که اشتباه در محاسبه میزان کشش پارچه می‌تواند به آن ظاهری زشت و چروک خورده بدهد. در این باره، فریم‌های فنری شرکت Expolinc Fabric System با ایجاد کشش مناسب روی پنل‌های پارچه‌ای این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. در این سیستم، نوارهای دارای لبه سیلیکون تنها به لبه‌های بالا و پایین دوخته می‌شوند و این کار به کل مجموعه ظاهری می‌دهد که گویی فاقد فریم (قاب) است. سهولت کار با این سیستم به حدی است که یک نفر هم به تنهایی می‌تواند آن را نصب کند.

    قاب پیام

    به کارگیری نشانه‌های کوچک رومیزی در جای جای غرفه به راحتی موجب می‌شود تا پیام شما در مقابل چشمان بازدیدکنندگان قرار گیرد. اما استفاده از مجموعه کاغذهای تا شده، ارزان و کم‌اهمیت به نظر می‌رسد و کاغذها هم زود خراب می‌شوند. شرکت Consort وسیله‌ای به نام SnapSign عرضه کرده که می‌تواند بر زیبایی و ماندگاری پیام شما بیفزاید. این وسیله نوعی قاب در اندازه 4.5 در 12 اینچ است که می‌تواند کاغذهایی به اندازه 8.5 در 11 اینچ را به صورت تا شده در خود جای دهد. این محصول همچنین شامل یک قلاب دیواری است که به شما امکان می‌دهد تا قاب‌ها را به صورت عمودی در مقابل دیدگاه بازدیدکنندگان قرار دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت