فرماندار شهرستان قرچک :

راه‌اندازی نمایشگاه رسانه جنوب شرق استان تهران در قرچک

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان قرچک گفت: نمایشگاه رسانه جنوب شرق استان تهران در شهرستان قرچک راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی نمایشگاه رسانه جنوب شرق استان تهران در قرچک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در دیدار نوروزی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب رسانه باید حس مطالبه گری را داشته باشند و درزمینهٔ شعار سال نیز حرکات و اقدامات مناسبی را داشته باشند.

    وی افزود: درزمینهٔ سلامت انتخابات که تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور دولت یازدهم است، باید اصل قانون اجرا شود که باید جز مطالبات اصحاب رسانه و اولویت کار مسؤولان شوند.

    مرسلپور بیان کرد: اگر اشکالی در انتخابات است و این مطالب به‌حق و مستند باشد حتماً به مسؤولان گزارش شود تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

    فرماندار قرچک افزود: اعضای شورای اسلامی باید افرادی باشند که به فکر 20 سال آینده باشند و فقط پیگیر مسأله چهارساله خود نباشند.

    وی بیان کرد: مسؤولان و اصحاب رسانه اگر به‌درستی کمک‌رسانی را انجام دهند و از تخریب بپرهیزند و شاخصه‌هایی که مسؤولان ارشد و رهبر معظم انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب آن‌ها را بیان کرده‌اند را پیگیری کنند می‌توانیم شاهد تحول بنیادی در شورای شهر و روستاها باشیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ضمن بیان اینکه انتقاد کردن با تخریب متفاوت است، گفت: اصحاب رسانه باید این را در نظر داشته باشند که خلاف واقع ننویسند و واقعیت‌هایی که وجود دارد را منتشر کنند.

    وی افزود: در نظر داریم که نمایشگاه مطبوعات با محوریت جنوب شرق استان تهران را برای راه‌اندازی کنیم تا مطبوعات بتوانند در این نمایشگاه حاضرشده و ارائه گزارش کنند.

    فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: در مدت یک سال و نیم گذشته توانستیم شهرستان قرچک را در سطح کشور معرفی کنیم تا جایی که توانستیم در برخی موارد نیز رکوردهایی را نیز در سطح کشور بزنیم که نمونه آن راه‌اندازی شهرک صنعتی و بیمارستان در مدت یک سال بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت