جمهوری اسلامی ایران، میهمان ویژه نمایشگاه کتاب دنیزلی ترکیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب شهر دنیزلی ترکیه روز دوشنبه با حضور رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر برپا شد.

جمهوری اسلامی ایران، میهمان ویژه نمایشگاه کتاب دنیزلی ترکیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که بیش از 223 ناشر از سراسر ترکیه حضور دارند، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا به عنوان میهمان ویژه در این نمایشگاه با ارایه کتاب های منتشر شده به زبان ترکی استانبولی شرکت کرد.
    در این نمایشگاه که توسط شهرداری دنیزلی در سالن گنگره این شهر برگزار شد، 163 نویسنده با ارایه آثار خود در اولین دوره از برگزاری نمایشگاه در این شهر شرکت کرده و آثار خود را به مخاطبان عرضه کردند.
    در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور احمد آلتی پارماک فرماندار دنیزلی و عثمان زولان شهردار این شهر برگزار شد، فرماندار دنیزلی با تقدیر از حضور رایزنی فرهنگی کشورمان، برگزاری این نمایشگاه در شهر دنیزلی را ارمغانی بزرگ برای رونق کتاب و کتابخوانی در این شهر برشمرد.
    وی توجه به کتاب و کتابخوانی را یکی از ضرورت های فعالیت های فرهنگی دانست و برگزاری این نمایشگاه را یکی از اقدامات مهم شهرداری در زمینه فعالیت ها فرهنگی برشمرد.
     رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با ارایه بیش از 100 عنوان کتاب در زمینه های مختلف در غرفه ای به مساحت 35 متر مربع به عنوان میهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت و به عرضه کتب منتشره به زبان ترکی پرداخت.
    همچنین بخشی از کتابهای ارایه شده از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا توسط وابستکی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ازمیر و دانشگاه المصطفی در استانبول تهیه و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
    این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی دایر است و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با آخرین وضعیت نشر در ترکیه آشنا شده و از نزدیک با نویسندگان ترک به گفتگو می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت