مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب :

برگزاری نمایشگاه کتاب توسط تشکل های خصوصی نشر

عصر نمایشگاه- مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: دومین تجربه برگزاری این اتفاق هنری و فرهنگی در شهر آفتاب است و تلاش داریم تا امسال با توجه به تجربیات به دست آمده از سال گذشته تمامی نقص های برگزاری در آن محل را تا حد امکان مرتفع نماییم.

برگزاری نمایشگاه کتاب توسط تشکل های خصوصی نشر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، سید محمد طباطبایی حسینی مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب ، درخصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب دومین تجربه برگزاری این اتفاق هنری و فرهنگی در شهر آفتاب است و تلاش داریم تا امسال با توجه به تجربیات به دست آمده از سال گذشته تمامی نقص های برگزاری در آن محل را تا حد امکان مرتفع نماییم.

    وی حضور حداکثری تشکل های نشر را یکی از محسنات این دوره از جشنواره خواند و افزود: مهم ترین تفاوت نمایشگاه کتاب امسال نسبت به سال گذشته حضور حداکثری تشکل های نشر است. همان طور که می دانید در جهت خصوصی سازی حضور این تشکل ها از سالیان گذشته مورد نظر بود و امسال حوزه اجرایی نمایشگاه به طور کامل به این تشکل ها واگذار شد.

    مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در خصوص رشد محیطی و توجه به آسایش مخاطبان تصریح کرد: امسال با توجه به تجربه سال گذشته تمهیداتی برای کاهش ترافیک در منطقه، افزایش محدوده مسقف، افزایش محل استراحت و گیشه های تغذیه در نظر گرفته شده است.

    طباطبایی حضور کشور ایتالیا در این دوره از نمایشگاه را اتفاقی مثبت خواند و اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه کشور ایتالیا به صورت بسیار ویژه میهمان کشور ایران است. ایتالیا همواره یکی از قطب های صنعت چاپ و کتاب به شمار رفته و یکی از قدرتمندترین نمایشگاه های جهانی کتاب هرساله در ایتالیا اتفاق می افتد. حضور ایتالیا تنها به زمان جشنواره بسنده نکرده و روزهای بعد نیز این گروه در ایران خواهند ماند. حضور این کشور به خوبی نشان می دهد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سطح جهان از مقبولیت خاصی برخودار است.

    وی ادامه داد: علاوه بر این یکی دیگر از تمهیدات صورت پذیرفته افزایش مکان اطراق شبانه برای دانشجویان بوده که با همکاری با حرم مطهر امام راحل و همچنین خوابگاه دانشگاه شاهد امکان پذیر شده است.

    مدیر رسانه ای نمایشگاه استقبال مردم از اولین دوره برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را بی نظیر خواند و اذعان کرد: سال گذشته با وجود تغییر مکان و ترسی که حتی خود ما در مورد کاهش مخاطب داشتیم، خوشبختانه باید بگویم به اذعان بسیاری از ناشران و مسئولین نه تنها با کاهش حاضرین روبرو نبودیم بلکه این مکان بسیاری را برای حضور در نمایشگاه ترغیب می کرد.

    طباطبایی با اشاره به افزایش حضور ناشران در این دوره از نمایشگاه خاطرنشان کرد: امسال خوشبختانه مثل تمامی سالهای گذشته بازهم با افزایش حضور ناشران روبرو شده ایم. در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب بیشا از 2000 ناشر در حوزه های متنوع و گوناگون حضور پیدا کرده اند که این در نوع خود رکوردی تازه محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت