در نگارخانه میلان ارومیه ؛

نمایشگاه نقاشی تنهایی های شادمانه در ارومیه برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گروهی دانشجویان نقاشی دانشکده معماری، شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه با عنوان 'تنهایی های شادمانه' در نگارخانه میلان ارومیه برپا شد.

نمایشگاه نقاشی تنهایی های شادمانه در ارومیه برپا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این دانشجویان در مجموع 70 اثر نقاشی با ابعاد مختلفی چون 70 در 100 و 10 در 10 خلق کرده اند.
    مهرنوش بادپر افزود: آثار به نمایش درآمده با موضوع طبیعت بی جان و در سبک های رئالیسم و انتزاعی است.
    وی با اشاره به اینکه آثار دانشجویان ترم چهارم رشته نقاشی دانشگاه ارومیه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، بیان کرد: بازدیدکنندگان با مشاهده این تابلوها به رشته نقاشی علاقه مند شده و با زیبایی های این رشته به صورت آکادمیک آشنا می شوند.
    محمد محمودی هنرمندی که آثارش در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته نیز با اشاره به اینکه در آثارش به نقاشی از روی مدل زنده بیشتر تمرکز کرده است، گفت: رنگ های مکمل در پنج اثر من در این نمایشگاه با استفاده از رنگ های مکمل به صورت خلاقانه به نمایش درآمده و با کمک سایه روشن، احساس موجود در چهره به مخاطب القا شده است.
    یک نقاش دیگر با بیان اینکه بیشتر سبک فراواقع گرایی را دنبال می کند و حتی به بازار عرضه می کند، بیان کرد: 9 تابلو به سبک واقع گرایی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده ام.
    نادیا دباغچی با اشاره به اینکه موضوع های به ظاهر ساده پرتقال، لامپ و لوله گاز در تابلوهای وی برگرفته از تصاویر واقعی دنیای ماست، گفت: با خلق تابلویی درباره لوله گاز جایگاه نعمتی چون گاز در مناطق کم برخوردار جامعه را برای مخاطب برجسته کردم.
    یک نقاش دیگر با بیش از 10 سال سابقه نقاشی که 15 تابلوی وی در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: آثارم اغلب به سبک رئالیسم خلق شده و به جنبه آرامش هنر در این نقاشی ها توجه ویژه ای شده است.
    شادی محمدی افزود: رنگ آبی تابلوهایم یادآور آرامش دریا بوده و حضور غالب این رنگ در کارهای هنری ام انعکاس دهنده آرامش درونی من است؛ این آرامش باید به مخاطب اثر القا شود.
    وی ادامه داد: تابلوهای اشیای بی جان از روی مدل زنده کشیده شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.
    مهرنوش بادپر، سیده فاطمه قدسی، حسانه بادامچی، سحر قربانی، نادیا دباغچی، شادی محمدی، سپیده گلدوست، شیرین محمدی، فاطمه حسینی، محمد محمودی، مهدیه عبداله وند، ساناز کاظم زاده، سیما پیری، ندا کریمی و الهام چوبدار هنرمندان جوانی هستند که آثار نقاشی آنان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
    این نمایشگاه در نگارخانه میلان به نشانی خیابان مولوی- خیابان امین- خیابان ارمغان- خیابان ارغوان- نبش کوچه 7 از 19 فروردین شروع شده و تا 24 این ماه از ساعت 4 تا 9 عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت