برای دومین سال پیاپی؛

حضور ایران در نمایشگاه کتاب عمان

عصر نمایشگاه- ایران برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عمان شرکت می‌کند.

حضور ایران در نمایشگاه کتاب عمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب عمان از تاریخ 5 تا 15 اسفند ماه به مدت 11 روز با حضور ایران و سایر ناشران خارجی درمسقط برگزار می‌شود.

    گفتنی است ،موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اشتراکات و رشد جریان تبادل فرهنگی میان دو ملت در سه دهه قبل می‌کوشد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ادبی در دومین دوره از حضور خود در این نمایشگاه موجبات ارتقاء سطح روابط نویسندگان و ناشران دو کشور را فراهم آورد.

    همچنین سال گذشته کشور عمان به عنوان مهمان ویژه دربیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضورداشت. از این رو گسترش روابط فرهنگی میان دو نمایشگاه تهران و مسقط از اولویت دو کشور است.

    از برنامه‌های ایران در این دوره از نمایشگاه می‌توان به معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران برای حضور در این نمایشگاه، عرضه و نمایش بیش از 400 عنوان کتاب درموضوعات ادبیات، هنر، ایران شناسی، کودک و نوجوان و ... به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی و معرفی وضعیت نشر کشورمان در قالب یک کتاب به زبان عربی مشتمل بر آمار نشر در ایران، مراجع نشر، معرفی ناشران فعال، موسسات و انجمن و آژانس‌های ادبی مرتبط با نشر اشاره کرد.

    به گزارش مهر، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه مذاکره برای فروش رایت کتاب‌های عرضه شده در غرفه ایران را در دستور کار خود قرار داده است. از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه می‌توان به برگزاری روزایران، برگزاری نشست‌های ادبی و دیگر برنامه‌های جنبی در روزهای نمایشگاه اشاره کرد.

    شایان ذکر است ،بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب عمان از تاریخ 5 تا 15 اسفند ماه به مدت 11روز در مسقط برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت