مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانواربیان کرد

جزییات و زمان برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی

عصر نمایشگاه- مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران با اشاره به برگزاری بازارچه‌هایی در شهر تهران به منظور عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار گفت: قرار است در اسفند ماه در بوستان ولایت بازارچه‌ای را راه اندازی کنیم و زمان طولانی‌تر است.

جزییات و زمان برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 11 تا 23 اسفند ماه در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

    فهیمه فیروزفر در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: در نمایشگاه اسفند ماه پوشاک، زیورآلات و ملزومات عید نوروز عرضه می‌شود. در حوزه پوشاک همواره تولید کنندگان را رصد و تولید کنندگانی که در حد برند تولید نمی‌کنند را حذف می‌کنیم و جایگزین‌هایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

    وی در ادامه گفت: در نمایشگاه سال جاری برخی از برندهایی که پیش از این در هیچ نمایشگاهی حضور پیدا نکرده‌اند، درهشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی شرکت می‌کنند.

    مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران با بیان اینکه ما در نمایشگاه زنان و تولید ملی هم شان و منفعت مصرف کننده و هم تولید کننده را در نظر می‌گیریم اظهار کرد: در این شرایط اشتغال زنان سرپرست خانوار پایدار می‌شود.

    وی با اشاره به احداث غرفه‌هایی در حیاط فضای نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو اظهار کرد: این غرفه‌ها برای عرضه پوشاک زنان سرپرست خانواری است که کسی را تحت پوشش خود ندارند و تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هم نیستند. کیفیت محصولات آنان هم قابل قبول است اما در حد برندها نیست. قیمت محصولات آنان پایین‌تر است.

    فیروزفر درباره تمهیدات اندیشیده شده به منظور همزمان نبودن نمایشگاه زنان و تولید ملی با سایر نمایشگاه‌های پایان سال، گفت: ما از سه ماه قبل برای برگزاری نمایشگاه خود برنامه ریزی می‌کنیم البته نمی توانیم برنامه‌های خود را هماهنگ کنیم اما گاهی اوقات زمان برگزاری آنها تغییر می‌کند.

    وی با اشاره به برگزاری بازارچه‌هایی در شهر تهران به منظور عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار گفت: قرار است در اسفند ماه در بوستان ولایت بازارچه‌ای را راه اندازی کنیم و زمان طولانی‌تر است.

    به گزارش ایسنا فیروزفر در پایان درباره اندیشیده شدن تمهیداتی به منظور حمل و نقل مراجعه کنندگان به نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهارکرد:‌ تلاش می‌کنیم از طریق سرای محلات و مناطق شهرداری تسهیلاتی را برای رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه فراهم آوریم تا تعداد بیشتری از آنها بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت