در حاشیه فاینکس ۲۰۱۷؛

پنجمین همایش پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- همایش پیشکسوتان بازار با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با حضور دکتر علی سعیدی، معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و دیگر مدیران ارشد بازار سرمایه و ده ها تن از پیشکسوتان در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷ برگزار می شود.

پنجمین همایش پیشکسوتان بازار سرمایه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سنا، پنجمین گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، برگزار خواهد شد.

    گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه فرصتی خواهد بود که در کنار نشست صمیمی دبیران و کارگزارن پیشکسوت بازار سرمایه، زمینه انتقال تجربیات ارزشمند این نسل به نسل جدید فراهم شود و یکبار دیگر فرهنگ ارج نهادن و قدردانی از زحمات ارزنده پیشکسوتان بازار سرمایه احیا شود.

    این گردهمایی اهداف دیگری چون تکریم و تجلیل از مقام پیش کسوتان بازار سرمایه، تبادل نظر و برقراری ارتباط صمیمانه بین پیشکسوتان و مدیران امروز بازار سرمایه، گفت وگو و دیدار پیشکسوتان بازار سرمایه با یکدیگر، بازگویی تاریخچه بازار سرمایه ایران برای نسل جدید را مورد توجه قرار داده است.

    خاطر نشان می شود، این مراسم در تاریخ 29 فروردین 96 ساعت 11 الی 14 در سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    لازم به ذکر است، در پایان این گردهمایی با حضور دکتر محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از کتاب تاریخ بازار سرمایه ایران تألیف دکتر سعیدی معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس رونمایی خواهد شد.

    دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت مالی در جهان در روزهای 26 تا 29 فروردین‌ماه سال جاری، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت سایر دست‌اندرکاران بازار سرمایه، بازار پول و بیمه کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهـران برگزار می‌شود.

    علاقه مندان در این تاریخ می توانند هر روز از ساعت 9:00 صبح تا 17، از نمایشگاه مذکور واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت