مدیر اجرایی کمیته رفاهی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد

تدوین پیش نویس ستاد مدیریت بحران در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی کمیته رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از برگزاری دومین جلسه ستاد مدیریت بحران و تدوین پیش نویس ستاد مدیریت بحران در شهر آفتاب خبر داد.

تدوین پیش نویس ستاد مدیریت بحران در شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از برگزاری دومین جلسه ستاد مدیریت بحران در مجموعه شهر آفتاب خبر داد و گفت: پس از برگزاری نخستین جلسه و بازدید میدانی مدیران به منظور ایجاد محیطی امن برای بازدیدکنندگان و مخاطبان، هر کدام از دستگاه ها پیشنهادهای خود را به منظور برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه مطرح کردند.
    وی افزود: ستاد اجرایی نمایشگاه نیز با توجه به تجربیات چند ساله نقاط حساس و پر ازدحام شهر آفتاب در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب را شناسایی کرد و در این جلسه پیشنهاداتی در رابطه با این موضوع ارایه داد.
    صفری از طرح پیش نویس برای تشکیل ستاد بحران در شهر آفتاب خبر داد و گفت: با توجه به نخستین بهره برداری از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تدوین پیش نویس دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران در مجموعه شهر آفتاب در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مطرح شد.
    وی ادامه داد: این دستورالعمل به بخش های مختلف اعم از نیروی انتظامی تهران بزرگ، سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی شهر تهران، سازمان هلال احمر، مرکز اورژانس تهران، معاونت حمل و نقل ترافیک، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان تهران، شرکت توزیع برق شهری، شرکت آب و فاضلاب و دستگاه های دیگر تقسیم می شود. همچنین از نهادهای حاضر درخواست شد تا برخی از اقدامات را تا پایان اسفند ماه سال جاری انجام دهند.
    مدیر کمیته اجرایی و رفاهی با اشاره به دغدغه های ناشران مبنی بر حضور بازدیدکنندگان و راه های ارتباطی به نمایشگاه گفت: شهرداری تهران توجه ویژه ای به این موضوع دارد و اقداماتی را نیز در جهت بهیود وضعیت انجام داده است. همچنین سازمان حمل و نقل و ترافیک کارگروه ویژه ای را مبنی بر این موضوع تشکیل داده و موضوعاتی مانند افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی، ایجاد پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، افزایش ظرفیت مسافرگیری مترو تهران در ایام برگزاری نمایشگاه، ایجاد مسیرهای دسترسی و ورودی های بیشتر به شهر آفتاب را در دستور کار خود قرار داده است. 
    به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت