توسعه دولت الکترونیک باید دستآورد بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ باشد

عصر نمایشگاه:رئیس اتحادیه فنآوران رایانه تهران گفت: بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ ایران با ورود متخصصان حوزه فنآوری های نوین باید زمینه ای برای توسعه دولت الکترونیک باشد.

توسعه دولت الکترونیک باید دستآورد بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل ازایرنا، سید مهدی میرمهدی کمجانی گفت: حضور قویتر متخصصان عرصه فنآوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ و تبادل نظر آنان با یکدیگر، زمینه گسترش دولت الکترونیک را مساعد تر خواهد کرد و کشور خواهد توانست از مزایای آن هرچه سریعتر بهرمند شود.
    *دولت الکترونیک، به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دولت به منظور افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی است، مهمترین نتیجه این امر، افزایش رضایت مردم است به شرطی که پیاده سازی دولت الکترونیکی به طور صحیح و با موفقیت صورت گیرد .
    وی گفت: حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد فنآوری و تبادل نظر و عقد قرارداده های کاری پیشرفت های بیشتر در این حوزه را رقم خواهد زد و به توسعه بیشتر کشور خواهد انجامید.
    کمجانی افزود: نباید اجازه داد نمایشگاه تخصصی الکامپ تنها محلی برای عرضه کالا شود و افرادی که در این حوزه اطلاعاتی ندارند امکان فعالیت را از متخصصان سلب کرده و نمایشگاه از رسیدن به اهدافش باز ماند.
    رئیس اتحادیه فنآوران رایانه گفت: طی چند سال اخیر این نمایشگاه تخصصی تبدیل به محلی برای عرضه کالا شده بود و موجب ناامیدی متخصصان حوزه شد.
    وی افزود: انتظار می رود امسال این نمایشگاه با مدیریت دولت و همت مسوولان ، محلی برای مراجعه و حضور متخصصان باشد و رسانه ها هم به تخصصی شدن نمایشگاه کمک کنند.
    رئیس اتحادیه یاد شده ، گفت : شرکت های فعال در حوزه فنآوری های نوین باید آخرین دستآورد های خود را به این نمایشگاه آورده و با هم افزایی با دیگران روند توسعه دولت الکترونیک را شتاب دهند.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی (الکامپ 94) از 23 تا 26 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آغاز به کار خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت