مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب :

مسئولان نمایشگاه کتاب اطلاعات کمیته اطلاع رسانی را تامین می‌کنند

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب با توجه به مشکلات سال گذشته گفت: با توجه به مشکلات سال گذشته و عدم همکاری خانه کتاب، امسال قرار شده مسئولان نمایشگاه اطلاعات را برای کمیته تامین کنند تا مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم.

مسئولان نمایشگاه کتاب اطلاعات کمیته اطلاع رسانی را تامین می‌کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی اکبر تورانیان؛ مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  پیرامون حضور کارشناسان اطلاع رسان در نمایشگاه امسال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در دوره سی ام نمایشگاه کتاب با 145 کارشناس اطلاع رسان به ارائه اطلاعات می‌پردازیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه پیش از آغاز نمایشگاه بر ای دومین سال برنامه آموزش کارشناسان اطلاع رسان را خواهیم داشت، گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پیش از آغاز نمایشگاه کتاب دو همایش برای کارشناسان فعال در نمایشگاه داشته باشیم از این رو با توجه به نگاه حرفه‌ای در امر اطلاع رسانی نخستین همایش آموزشی روز 4 اردیبهشت ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

    تورانیان خاطر نشان کرد: این همایش از ساعت 8 صبح تا 7 عصر با حضور تمامی کارشناسان مستقر در نمایشگاه برگزار می‌شود. این کارشناسان افرادی مسلط به کتابداری،‌تایپ، زبان انگلیسی با روابط عمومی بالا هستند که اغلب تحصیلاتشان از لیسانس تا دکتراست.

    وی طبقه بندی کارشناسان را با توجه به تخصصشان در رشته‌های مختلف معرفی کرد و افزود: اولین نوبت همایش دوشنبه برگزار می شود پس از آن هم مانور کارشناسان اطلاع رسان در محل نمایشگاه کتاب یعنی شهرآفتاب برپا می شود.

    مدیر کمیته اطلاع‌رسانی همچنین به موضوع حضور فیزیکی کارشناسان پیش از آغاز نمایشگاه در شهرآفتاب اشاره کرد و عنوان داشت: این حضور موجب می‌شود کارشناسان با فضا و غرفه ها بهتر و از نزدیک آشنا شوند و حتی در مواجهه با غرفه‌دارانی که درحال چیدمان غرفه هستند با آنها صحبت کرده و رزومه ای کوتاه ارائه دهند.

    تورانیان مهمترین اتفاق در کمیته اطلاع رسانی امسال را اینطور دانست و توضیح داد: تغییر محسوس امسال این بود که در ابتدای سالنها طبق توافق غرفه‌های اطلاع رسانی قرر خواهند گرفت تا مخاطبان در بدو ورود به هر سالن اگر مشکل و یا سوالی داشتند بپرسند.

    وی گفت: در بحث محیطی هم نیروهایی حضور خواهند داشت تا به شکل سیر در میان مخاطبان مستقیما به اطلاع رسانی در فضاهای مختلف بپردازند.

    مدیر کمیته اطلاع‌رسانی در پاسخ به این سوال که از چه زمان در نمایشگاه استقرار خواهید داشت گفت: ما در حال حاضر آمادگی تمام برای استقرار داریم.ما پیش از افتتاح نمایشگاه به شکل تمام در شهرآفتاب مستقر می شویم.

    اما نکته‌ای که این مسئول نمایشگاه به آن تاکید موکد داشت چرا که سال گذشته در این راستا مشکلاتی حادث شده بود عدم ارائه اطلاعات توسط خانه کتاب به کمیته بود ه وی گفت: با توجه به مشکلات سال گذشته و عدم همکاری خانه کتاب ، امسال قرار شده مسئولان نمایشگاه اطلاعات را برای کمیته تامین کنند تا مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم. امیدواریم خانه کتاب از بحث انحصار خارج شده و به جهت تکریم مردم اطلاعات را طی برنامه‌ای ارائه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت