فرماندار محلات:

نمایشگاه گل محلات چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گشایش می یابد

عصر نمایشگاه- فرماندار محلات گفت: نمایشگاه گل محلات چهارم اردیبهشت ماه سال جاری باحضور دو تن از معاونان وزرای صنعت و کشاورزی افتتاح می شود و بازدید عمومی آن از پنجم تا هشتم اردیبهشت برقرارخواهدبود.

نمایشگاه گل محلات چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گشایش می یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،علی زینی وند در حاشیه جلسه بررسی مشکلات احداث شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات، با اشاره به برگزاری نمایشگاه گل محلات، اظهار داشت: نمایشگاه گل محلات امسال چهارم اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر صنعت و معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود و پیش بینی ها و اقدامات لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

    وی با بیان اینکه بازدید عمومی نمایشگاه گل محلات از روز پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه برقرار است، افزود: امسال تورهای سیاحتی داخل کشور استقبال گسترده ای برای حضور در نمایشگاه گل محلات داشته اند و پیش بینی می شود آمار بازدیدکنندگان نسبت به سال های قبل افزایش داشته باشد.

    فرماندار شهرستان محلات همچنین در رابطه با طرح احداث شهرک ماهیان زینتی محلات گفت: برای مطالعه طرح احداث دهکده ماهیان زینتی محلات از محل اعتبارات استانی طی دو سال اخیر بودجه تخصیص یافته و در سفر رئیس جمهور نیز 60 میلیارد ریال برای آن مصوب شد که هنوز تخصیص نیافته است.

    زینی وند تصریح کرد: اعتبار زیادی برای تکمیل و راه اندازی این پروژه لازم است و امیدواریم این بودجه طی دو سال آینده تامین شود.

    وی خاطرنشان ساخت: این طرح ارزش اختصاص اعتبار را دارد، چرا که از نظر اقتصادی و اشتغالزایی مستمر و بادوام، کاملا توجیه دارد و در فاز اول حداقل برای 200 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد، طبیعتا اشتغال غیرمستقیم آن نیز بسیار فراتر از این رقم است.

    فرماندار شهرستان محلات افزود: در حال حاضر 90 درصد ماهیان زینتی کشور در شهرستان محلات تولید و به کشورهای دیگر صادر می شود و راه اندازی این پروژه، زمینه را برای افزایش صادرات غیرنفتی و ارزآوری برای کشور و رونق اقتصاد منطقه فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت