معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم :

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای "مردم باید بدانند" در قم برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: این نمایشگاه در راستای تبیین دستاوردهای هسته‌ای و اهمیت آن در قم برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای "مردم باید بدانند" در قم برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام جواد رهبر در نشست خبری نمایشگاه "مردم باید بدانند" که صبح امروز در مصلی قم برگزار شد، در راستای تبیین دستاوردهای هسته‌ای و اهمیت آن اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه روشنگری و آگاهی مردم از سیر تاریخی و تأثیرگذاری دستاوردهای هسته‌ای بدون جناح‌بندی در جامعه بوده است.

    معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم از برپایی 12 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این غرفه‌ها همه با محوریت انرژی هسته‌ای در زمینه‌های کشاورزی، پزشکی، محیط‌زیست، اشتغال از سه‌شنبه 5 اردیبهشت تا جمعه 8 اردیبهشت در محل مصلی قم برگزار می‌شود.

    وی موضوعات غرفه‌ها را نام برد و تصریح کرد: یادمان شهدا، اقتصاد هسته‌ای، استکبارستیزی، دستاوردهای برجام، سیر تاریخی مذاکرات از جمله موضوعات غرفه‌هاست که در هر غرفه کلیپ، پاورپوینت و فیلم‌های مرتبط با موضوع به نمایش گذاشته و یک راوی بازدیدکنندگان را همراهی می‌کند.

    رهبر از اکران 3 فیلم در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سه‌شنبه 5 اردیبهشت فیلم محمد رسول‌الله(ص)، چهارشنبه 6 اردیبهشت فیلم نبرد خلیج‌فارس و پنج‌شنبه 7 اردیبهشت فیلم ماجرای نیمروز بعد از نماز مغرب و عشا به‌صورت رایگان برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

    وی مهمانان روز همایش را رجال سیاسی، اقتصادی  معرفی کرد و افزود: پدر شهید شهریاری یکی از مهمانان ویژه این همایش خواهد بود و فعالان فرهنگی و نخبگان علمی نیز حضور داشته و همچنین در حاشیه این همایش سه کارگاه نیز برگزار خواهد شد.

    معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم عنوان کرد: ساعت برگزاری نمایشگاه از ساعت 17 تا بعد از نماز مغرب و عشاء و پایان اکران فیلم بوده و همایش، روز جمعه 8 اردیبهشت از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت