به میزبانی دانشگاه تفرش ؛

گشایش نمایش عکس با موضوع اخلاق انتخاباتی

عصر نمایشگاه- به میزبانی دانشگاه تفرش و همزمان با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمایشگاه عکس با محوریت اخلاق انتخاباتی گشایش یافت.

گشایش نمایش عکس با موضوع اخلاق انتخاباتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،مهرداد بیات درمراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان تفرش برگزار شد با اشاره به انتخابات اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین مشخصه‌های حکومت مردم سالار حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های و فعالیت‌های سیاسی است که انتخابات نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

    وی افزود: حضور مردم ولایت‌مدار کشور در پای صندوق‌های رای از همان روزهای آغازین برگزاری انتخابات تا به امروزهمواره بیانگر عزتمندی و اقتدار ایران است و به تمام کشورهای دنیا ثابت کرده که ملت ایران تنها خودشان هستند که سرنوشت کشور ار تعیین می‌کنند.

    رئیس دانشگاه پیام نور تفرش تصریح کرد: برگزاری انتخابات در واقع نمایشی از اقتدار و عزتمندی مردم کشور بوده که می‌تواند منجر به نابودی معادلات دشمنان است.

    بیات با اشاره به قشر دانشجوی جامعه گفت: دانشجویان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگزار جامعه با بصیرت و آگاهی خود می‌توانند اعضای دیگر جامعه را نیز بصیرت بخشند.

    وی ادامه داد: دانشجویان با ظرفیت‌های موجود در خود می‌توانند در فضای جامعه شور انتخاباتی ایجاد کرده و اقشار مختلف را به منظور حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کنند.

    رئیس دانشگاه پیام نورتفرش تصریح کرد: نمایشگاه عکس با محوریت اخلاق از 4تا دهم اسفندماه در محل دانشگاه تفرش برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

    به گزارش تسنیم مهرداد بیات با اشاره به تعداد آثار موجود در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30پوستر با هدف ایجاد شور و اشتیاق برای انتخابات، روشنگری و ایجاد بصیرت در قشر جوان و دانشجو به نمایش در آمده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت