در راستای رونق گردشگری ؛

تقویم رویدادهای گردشگری فارس تهیه می شود

عصر نمایشگاه- تقویم رویدادهای گردشگری فارس در راستای رونق گردشگری استان در سال جاری تهیه می شود.

تقویم رویدادهای گردشگری فارس تهیه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، نخستین جلسه کمیته گردشگری فرهنگی تاریخی، کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در سال 96 روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه به دبیری مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و ریاست  شاپور رستمی معاونت گردشگری و امور زائرین استاندار فارس و حضور اعضا برگزار شد.

    مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی در این جلسه به تبیین  رویدادهای گردشگری استان در سه سطح فراملی، ملی و استانی پرداخت.

    وی اظهار داشت: مزیت تقویم گردشگری علاوه بر برگزاری رویدادها با توجه به شرایط فصول سال، به رونق اقتصادی گردشگری هر شهرستان استان منجر می شود.

    مدیر کل میراث فرهنگی ضمن تاکید به ضرورت  تهیه تقویم گردشگری افزود: با تنظیم رویدادها در طی سال می توان از ظرفیت گردشگری در جهت توسعه و تحرک پذیری شهرستانهای استان بهره برد.

    مصیب امیری در خصوص برخی از رویدادهای شاخص در استان گفت: از برنامه های بین المللی می توان به نهمین نمایشگاه گردشگری شیراز،گرامیداشت یادروز سعدی و گرامیداشت یادروز حافظ اشاره کرد. همچنین  جشنواره ادبی و هنری حضرت شاهچراغ(ع) و برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع دستی در سطح ملی و جشنواره عرقیات و سوغات شیراز، جشنواره گل و گلاب میمند فیروزآباد، جشنواره گل و گلاب لایزنگان داراب، جشنواره گردشگری رمضان، رویداد کارآفرینی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پارس، نمایشگاه فارس در یک نگاه، جشنواره انار ارسنجان، جشنواره غوره دشمن زیاری نورآباد ممسنی، جشنواره نان های سنتی لارستان، جشنواره برفی و ورزش های زمستانی، جشنواره گل نرگس کازرون، سوگواره گردشگری محرم و جشنواره انگور بوانات در سطح استانی از جمله این رویدادها می باشند.

    در پایان جلسه شاپور رستمی معاونت گردشگری و امور زائرین استاندار طرح را مهم و راهبردی توصیف و مقرر کرد کلیه دستگاه های اجرایی طرح های خود جهت ثبت در تقویم گردشگری استان را به دبیرخانه کارگروه تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت