همزمان با نماز جمعه برپا می شود:

نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته کار و کارگر

عصر نمایشگاه- همزمان با نماز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ، نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته کار و کارگر برپا می شود.

نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت هفته کار و کارگر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همکاری ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برپا می شود.

    بنابر اعلام روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور این سازمان با هدف ترویج و ارتقای آموزش های مهارتی، کار و کارآفرینی در جامعه با حضور فعال آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و مراکز دولتی تابعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در 40 غرفه برگزار می کند.
    در نمایشگاه مذکور رشته های خدمات آموزشی و فناوری اطلاعات، طلا و جواهر، اتومکانیک، صنایع دستی و هنر، صنایع پوشاک، امور مالی و بازرگانی ،فناوری ارتباطات، گیاهان دارویی، طب سنتی، گردشگری، معماری، تعمیر تلفن همراه و تبلت، تعمیرات سخت افزار و نرم افزار، مدیریت هوشمندسازی ساختمان به معرفی خدمات و دستاوردهای مهارتی می پردازد.
    همچنین در نمایشگاه مذکور در غرفه تبلیغات در سه حوزه معرفی مراکز آموزش فنی و حرفه ای، فعالیت های اداره کل استان تهران و اطلاعات مربوط به آموزشگاه های آزاد از جمله نحوه أخذ مجوزهای تأسیس و ... با توزیع بروشور و راهنمایی کارشناسان به اطلاع رسانی پرداخته می شود.
    در این نمایشگاه در غرفه ای با حضور کارشناسان مربوطه به امر مشاوره و هدایت شغلی و کاریابی و با تهیه تیزر و مصاحبه با مهارت آموختگانی که موفق به اشتغال شده اند اقدام به ترویج مهارت آموزی می شود.
    ارائه خدمات رایگان شامل پیرایش مردانه، گریم کودک و بزرگسال، عکاسی کودکان با محوریت مهارت آموزی از جمله برنامه های نمایشگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد.
    در راستای تولید محتوای مهارتی و ترویج مهارت آموزی،عکاسی از کودکان مجهز به پوششی مزین به شعارهای مهارتی، کلاه ایمنی و با نمای تجهیزات و دستگاه های آموزش های فنی و حرفه ای صورت می گیرد.
    این گزارش می افزاید: غرفه مسابقات ملی مهارت در نمایشگاه مذکور با فراهم کردن زمینه های آشنایی مخاطبان با مسابقات ملی مهارت اقدام به اطلاع رسانی و همچنین ارایه توضیح و تکمیل فرم متقاضیان علاقمندان حائز شرایط برای شرکت در هجدهمین مسابقات ملی مهارت می کند.
    همچنین در نمایشگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور توسعه هم افزایی و تعامل با سایر دستگاه ها غرفه ای برای نشست با مسوولان بازدید کننده اختصاص داده شده است.
    شایان ذکر است طرح پودمان آموزشی در حوزه اوقات فراغت با عنوان«طرح ایران مهارت» که با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای تهران تهیه شده است، در این‌ نمایشگاه معرفی و اطلاع رسانی می شود.
    طرح پودمان آموزشی در حوزه اوقات فراغت که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 500 پودمان آموزشی تدوین شده به عنوان تنها سازمانی که در این حوزه دارای ایده برتر می باشد توسط سازمان ملی جوانان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.
    غرفه مجتمع نیکوکاری رعد، انجمن حمایت از معلولین اسلام شهر، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بانوان کوتاه قامت، کارگاه مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت سامسونگ، آموزشگاه طب سنتی از دیگر غرفه های این نمایشگاه می باشند.
    در نمایشگاه این سازمان با حضور آموزشگاه آزاد در حوزه طب سنتی عرقیات سنتی بین بازدیدکنندگان به صورت رایگان توزیع می شود.
    همچنین توزیع رایگان تولیدات آموزشگاه های آزاد شیرینی پزی وآشپزی از دیگر خدمات این سازمان در نمایشگاه مذکور می باشد.
    علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، به سمت خیابان قدس، ضلع جنوبی حد فاصل خیابان وصال و نادری، ضلع شرقی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت