نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می کند

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت، تجهیزات در اصفهان

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، تجهیزات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ اسفند در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت، تجهیزات در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، محمدخادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی تهران در این باره اظهار کرد: از بهمن‌ماه همزمان با تأیید جدیدترین مدل‌های موتورسیکلت از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، بازار فروش موتورسیکلت در کشور تغییرات مثبتی را انتظار می‌کشد و به همین دلیل، زمان برپایی این نمایشگاه در اصفهان زمان بسیار مناسبی بوده است. 

    وی تأکید کرد: رعایت مسائل زیست‌محیطی در موتورسیکلت‌های ساخت جدید لحاظ شده و از مهرماه 94 موتورسیکلت‌های کاربراتوری دیگر پلاک گذاری نخواهند شد. 

    به گفته منصوری پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود 20 تا 30 درصد افزایش فروش انواع مدل موتورسیکلت را در سطح کشور شاهد باشیم.

    وی با بیان اینکه در دو سال اخیر بازار فروش موتورسیکلت در کشور مانند سایر صنایع دچار رکود شده است، گفت: در دو سال اخیر به دلیل ثابت ماندن شرایط اقتصادی کشور بسیاری از فعالان صنف دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی حتی با داشتن بیش از دو دهه سابقه فعالیت، این صنعت را ترک کرده‌اند.

    رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی تهران با اشاره به اجرا شدن برجام، گفت: پس از برجام، برندهای یاماها، هوندا و کاوازاکی به کشور آمده و در ایران سرمایه‌گذاری خواهند کرد که امیدواریم این سرمایه‌گذاری به تولید منجر شود و تنها به ورود محصولات و قطعات منحصر نباشد.

    وی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، تجهیزات و صنایع وابسته در اصفهان از 13 تا 16 اسفندماه گفت: برگزاری نمایشگاه برای همه اصناف، یک نقطه قوت و یک ضرورت به شمار می‌آید و در شهر صنعتی اصفهان، رسته‌های صنعتی انتظار بیشتری از نمایشگاه‌ها دارند.

    منصوری با اشاره به موفقیت‌های ایران در تولید انواع قطعات موتورسیکلت گفت: اصفهان از جمله تولیدکنندگان موفق قطعات موتورسیکلت است که این محصولات را به تهران نیز ارسال می‌کند و این صنعت در اصفهان رو به رشد است.

    به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی تهران درباره هرچه بهتر برگزار شدن اولین نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، تجهیزات و صنایع وابسته گفت: بدون شک اولین دوره این نمایشگاه با انتظاراتی همراه خواهد بود که امیدواریم این نمایشگاه بتواند انتظارات را برطرف کرده و در این صنعت، تأثیرگذار باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت