فرماندار فراهان :

نمایشگاه توانمندی‌های زنان در فراهان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- فرماندار فراهان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در فراهان خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه به معرفی و بازار فروش تولیدات بانوان کمک می کند و گامی در راستای اشتغالزایی بانوان است.

نمایشگاه توانمندی‌های زنان در فراهان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فراهان خبر، سید احمد سجادی، فرماندار فراهان در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان این شهرستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان شهرستان فراهان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی الگوهای کارآفرینی، نمایش توانمندی‌ها و استعدادهای زنان استان و بازاریابی برای محصولات تولیدی بانوان دایر می‌شود و لازم است تمامی حوزه‌های مرتبط با زنان در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته باشند.

    سجادی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های زنان، می توانیم در رفع مشکلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی موفق‌تر عمل کنیم که ضروری است این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

    فرماندار فراهان اظهار کرد: به منظور رونق و توسعه تولیدات زنان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش و تاثیر بسزایی دارد و باید با اطلاع‌رسانی‌های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه زمینه بازدید و حضور هر چه بیشتر مردم را در این نمایشگاه افزایش دهیم.

    وی مدت زمان برپایی این نمایشگاه را پنج روز دانست و افزود: ظرفیت ها، توانمندی ها و قابلیت های زنان فراهان در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی، کشاورزی، صنایع دستی، فرهنگی، هنری، آموزشی، علمی و ورزشی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

    سجادی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در عرصه تولید، ظرفیت‌ها و پتانسیل خوبی در بین زنان شهرستان وجود دارد اما متاسفانه بازار فروش این تولیدات رونق چندانی ندارد، برپایی این نمایشگاه به معرفی و بازار فروش تولیدات بانوان کمک می کند و گامی در راستای اشتغالزایی بانوان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت