به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛

نمایشگاه کتاب یار مطهر در اهواز افتتاح شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: یکی از مهمترین چالش های حوزه ی کتاب، کمبود منابع و یا عدم ارائه کتب متنوع برای کودکان و نوجوانان است که در این نمایشگاه این نقیصه برطرف و آثار خوبی نیز برای این قشر و والدین آنها فراهم شده است.

نمایشگاه کتاب یار مطهر در اهواز افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خوزنیوز ، مراسم آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب «یار مطهر» به مناسبت بزرگداشت روز معلم و اعیاد شعبانیه با حضور معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار و مدیر کل کتابخانه های عمومی خورستان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

    معاون سیاسی استاندار در ابتدای افتتاح نمایشگاه کتاب ضمن تبریک هفته معلم و اعیاد شعبانیه عنوان کرد: برخود فرض دانستم در افتتاح نمایشگاه کتاب «یار مطهر» که توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان که همیشه درکارهای فرهنگی پیش قدم هستند، حضور پیدا کنم.

    حسین زاده با تشریح نقش راه اندازی نمایشگاه های کتاب در مناسبت های مختلف سال ابراز داشت: افتتاح نمایشگاه های کتاب در سطح جامعه با هدف گسترش فرهنگ کتاب خوانی  است. امید می رود این حرکت فرهنگی باعث اضافه کردن یک دقیقه به مطالعه افراد و افزایش میانگین مطالعه درکشور و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی شود.

    در ادامه آیین افتتاح این نمایشگاه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک ایام در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از راه اندازی این نمایشگاه کتاب در اعیاد شعبان المعظم، تقویت فرهنگ دینی، اسلامی و ملی است و مقام شامخ معلم و شخصیت شهید مطهری ما را برآن داشت که این نمایشگاه کتاب را با شش هزار عنوان در بخش های مختلف مذهبی، روانشناسی، ادبیات، رمان، تاریخ، پزشکی، داستان های کودک و نوجوان و زبان های خارجه، قرآن و مفاتیح با تخفیف  40 درصد برگزارکنیم.

    حجت الاسلام سپهر افزود: یکی از مهمترین چالش های حوزه ی کتاب،کمبود منابع و یا عدم ارائه کتب متنوع برای کودکان و نوجوانان است که در این نمایشگاه سعی شده است این نقیصه برطرف گردد و آثار خوبی  نیز برای این قشر و والدین آنها فراهم گردد.

    گفتنی است؛ شهروندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه کتاب یار مطهر از تاریخ 10 تا 30 اردیبشهت‌ماه امسال و در ساعت‌های 9 تا 22 و روزهای جمعه از ساعت 12 تا 22 به کتابخانه مرکزی خوزستان واقع در ساحلی غربی- جنب پارک دولت مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت