رئیس جهادکشاورزی آذربایجان غربی :

نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ‌در ارومیه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی ارومیه برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ‌در ارومیه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، اسمعیل کریم زاده با تشریح اهداف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته اظهار کرد: شناخت بازار، ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه‌گذاری کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و انتقال‌یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، معرفی و ارائه محصول، معرفی کالا و خدمات جدید و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، تحقیق بازار و بازاریابی ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

    رییس جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا توانمندی‌های بخش کشاورزی استان به نمایش گذاشته شود و با شناسایی نقاط ضعف و قوت در این حوزه از کشاورزی معیشتی و سنتی به سمت کشاورزی مدرن نائل شویم.

    وی گفت: تاکنون بیش از 80 موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت‌های معتبر خارجی و بین‌المللی برای حضور در نهمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی استان اعلام آمادگی کرده‌اند که 34 درصد شرکت‌ها در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، 33 درصد در حوزه آبیاری و آب‌رسانی و 33 درصد ماشین‌آلات کشاورزی بوده است.

    رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: فعالیت 13 درصد از شرکت‌های شرکت‌کننده در حوزه دانش‌بنیان و تحقیقاتی بوده که در این نمایشگاه حضور می‌یابند که ظرفیت خوبی برای بهره‌برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

    کریم‌زاده بابیان اینکه حضور و مشارکت بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در جهت تبادل اطلاعات و انتقال‌یافته‌های تحقیقاتی جدید و بازدید از نمایشگاه و اطلاع‌رسانی برای بازدید عموم و کشاورزان حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های بومی و تشکل‌های بخش کشاورزی در این نمایشگاه  در راستای شناساندن توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی بیان کرد: برنامه‌های جنبی نیز در حین برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی‌شده که برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازجمله برنامه‌های جنبی به شمار می‌رود که در این راستا 4 کارگاه آموزشی تخصصی کشاورزی با موضوعات مدیریت و توسعه کشاورزی حفاظتی، سورت و بسته‌بندی و بازاریابی و بازار رسانی محصولات باغی و تغذیه و دفع آفات و بیماری‌های باغات  در محل نمایشگاه به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و گواهی لازم نیز برای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

    کریم زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت معنوی سازمان جهاد کشاورزی استان توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، برای تبادل اطلاعات و انتقال‌یافته‌های تحقیقاتی جدید بین بهره‌برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی اهمیت بسزایی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت