وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکل‌های نشر و شهرداری تهران تشکیل‌جلسه دادند

افزایش ۲ برابری فضای سبز «شهر آفتاب»

عصر نمایشگاه- مشاور رسانه‌‌ای شهرداری تهران از برگزاری جلسه مشترک میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکل‌های نشر و شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این جلسه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران متعهد شد فضای سبز شهر آفتاب را تا پیش از برپایی نمایشگاه کتاب تهران، تا ۲ برابرِ فضای کنونی افزایش دهد.

افزایش ۲ برابری فضای سبز «شهر آفتاب»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،سیدمجید حسینی، مشاور رسانه‌‌ای شهرداری تهران اظهار کرد: روز گذشته شاهد برگزاری جلسه سه‌جانبه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکل‌های نشر و شهرداری تهران در باغ کتاب تهران بودیم. در این جلسه بحث‌های مربوط به بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح و پیگیری شدند.
    وی ادامه داد: حمل‌ونقل و مترو، آماده‌سازی درونی ساختمان و تبلیغات و اطلاع‌رسانی محیطی ازجمله مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود. در بحث مربوط به آماده‌سازی درونی ساختمان که بر عهده سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران است، با توجه به گزارش‌هایی که ارائه شد، متوجه پیشرفت کارها شدیم. همچنین در این جلسه از استقرار چندین سرویس بهداشتی در قالب کانتینر در چند روز گذشته، مطلع شدیم.
    مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران افزود: از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه، افزایش 2 برابری فضای سبز شهر آفتاب تا پیش از برپایی بیست و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود. این اتفاق مهم به علت کم کردن حجم بادهای محیطی و رفاه حال بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد.
    حسینی با بیان این‌که خط یک مترو به سمت شهر آفتاب، فروردین‌ماه آماده بهره‌برداری خواهد بود، بیان کرد: دوستان و همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه از استقرار و آغاز به‌کار ستاد اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب در 20 اسفندماه خبر دادند. همزمان با آن، چادرهای مربوط به فضای باز نمایشگاه کتاب تهران نصب خواهند شد. این دوستان، در بخش مترو و حمل‌ونقل نیز از پیشرفت کار، رضایت داشتند.
    وی افزود: در این جلسه، تشکل‌های نشر دغدغه‌های خود درباره تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران را بیان کردند که در قبال آن، شهرداری تهران متعهد شد در بحث مربوط به تبلیغات شهری، اطلاع‌رسانی داخلی و مباحث مربوط به تبلیغاتی که با همکاری تشکل‌های نشر و متولیان برپایی نمایشگاه کتاب تهران در چهارچوب فعالیت‌های فرهنگی انجام خواهد شد، ورود پیدا کند.

    به گزارش ایبنا ،مشاور رسانه‌ای شهرداری تهران در پایان، از بازدید محمدباقر قالیباف، شهردار تهران از مجموعه شهر آفتاب طی چند روز آینده خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت