مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران

تحویل دادن تجدیدنظرمحرومان از نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه-محمدرضا توکل‌صدیق بیان کرد: درخواست‌ تجدیدنظر ناشران محروم بعد از مرحله‌ی اول ثبت‌نام مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه‌ی نهایی به آن‌ها اعلام می‌شود.

تحویل دادن تجدیدنظرمحرومان از نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،محمدرضا توکل صدیق (نایب‌رئیس اتحادیه‌ ناشران و مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران) در توضیح روند ثبت‌نام ناشران متقاضی شرکت در نمایشگاه کتاب 95 گفت: ثبت‌نام ناشران متقاضی شرکت در بیست‌ونهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اوایل همین هفته آغاز شده است. خوشبختانه سامانه‌ی اینترنتی ثبت‌نام ناشران نیز مشکلی نداشته و نواقص سال گذشته تا حدود زیادی رفع شده‌اند. البته روز اول یکی-دو مشکل کوچک وجود داشت که به سرعت حل شد. تا دیروز (چهارشنبه 5اسفند) نیز بیش از 1234 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم ثبت‌نام کرده‌اند.

    مدیر کمیته‌ی ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران همچنین درباره‌ی شرایط نهایی برای ناشران محروم از نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم اظهار داشت: تعداد 115 نفر از دوستان و همکاران ناشر که به دلیل تخلفات در سال گذشته از شرکت در این دوره محروم هستند نیز موفق ثبت‌نام نشده‌اند. این دسته از ناشران چنانچه درخواست تجدیدنظر در حکم یا اعتراض به محرومیت دارند، می‌توانند طی نامه‌ای در سربرگ انتشارات و با مهر و امضای مدیرمسئول درخواست تجدیدنظر خود را مطرح کرده و از طریق کمیته‌ی ناشران داخلی مستقر در اتحادیه‌ی ناشران و کتابفروشان در اختیار مسئولان مربوطه در وزارت ارشاد قرار بدهند.

    توکل‌صدیق افزود: درخواست‌ تجدیدنظر ناشران محروم بعد از مرحله‌ی اول ثبت‌نام مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه‌ی نهایی به آن‌ها اعلام می‌شود. هیچ پیش‌بینی هم درباره‌ی نتایج نهایی تجدیدنظرها نمی‌توان کرد چراکه مرجع تصمیم‌گیری دراین‌باره وزارت ارشاد و هیئت نظارت بر تخلفات ناشران نمایشگاه است. عمده‌ی تخلفات این ناشر شامل فروش کتاب‌های ناشران دیگر یا غیرمجاز می‌شود. باید به ناشر تذکر داد که ضوابط قانونی را حتما رعایت کنند تا با مشکلی مشابه آن مواجه نشوند.

    او در پایان یادآور شد: البته ثبت نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پست الکتروینیکی پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. همچنین با اعلام متراژ غرفه وپرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک ثبت نام ناشران قطعی می‌شود.

    مرحله مقدماتی ثبت‌نام ناشران از روز یکشنبه 2 اسفند ماه آغاز شده و تا شنبه 8 اسفند ماه ادامه دارد. ناشران می‌توانند با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وبسایت‌های اعلام شده مراجعه کنند. برای این منظور ناشران کودک و نوجوان می‌توانند به آدرس http://www.cacbp.ir ، ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.nbup.ir ، ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir  و ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir  برای ثبت نام مراجعه کنند.

    شایان ذکر است ،زمان ثبت ناشران بخش بین‌الملل نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

    به گزارش ایلنا ،بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت