مسئول انجمن عکاسان استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان استان کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مسئول انجمن عکاسان استان کرمانشاه از برگزاری پنجمین نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان در کرمانشاه و با نمایش ۲۰ اثر از ۲۰ عکاس کرمانشاهی خبرداد.

برگزاری نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،علیرضا قمری از برگزاری پنجمین نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان کرمانشاه خبر داد و  هدف از برگزاری نمایشگاه فوق را نمایش برترین آثار هنرمندان عکاس کرمانشاهی که در طول یکسال فعالیتشان خلق کرده اند عنوان کرد.

    مسئول انجمن عکاسان استان کرمانشاه در خصوص زمان این نمایشگاه افزود: نمایشگاه مذکور از شنبه هشتم اسفند ماه آغاز  به کار خواهد کرد و روز جمعه 14 اسفند به کار خود پایان می دهد.

    وی مکان برپایی نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان کرمانشاه را نگارخانه خصوصی آفرینش واقع در خیابان دارایی، روبروی دبستان رستگار اعلام کرد.

    قمری در خصوص قالب و موضوع آثار فوق نیز گفت: نمایشگاه امسال و آثار آن همگی در قالب سیاه  و سفید است و هنرمندان در این قالب و در دو بخش پرتره و آزاد آثارشان را به نمایش می گذارند.

    مسئول انجمن عکاسان استان کرمانشاه ابعاد آثار را 100 در 70 عنوان کرد که همه آنها روی تخته شاسی کار می شوند.

    قمری گفت: بازدید از نمایشگاه فوق برای عموم آزاد است و می توانند طی روزهای برگزاری از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر و 16 تا 19 عصر از نمایشگاه بازدید کنند.

    به گزارش مهر ،وی در ادامه از حمایت های معنوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز تقدیر کرد و گفت: واگذاری امور هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به خود آنها که نمود  آن در جشنواره هنرهای تجسمی قابل مشاهده بود، قوت قلبی برای هنرمندان استان است که بتوانند آثار فاخری را تولید و عرضه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت