معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

آغاز مذاکرات جدی با فعالان خارجی صنعت پتروشیمی در نمایشگاه نفت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیست و دومین نمایشگاه صنعت نفت را نویدبخش مذاکرهات ثمربخش در صنعت پتروشیمی دانست و گفت: کشورهای مختلف اروپایی برای سرمایه‌گذاری، انتقال دانش فنی و استفاده از فناوری‌های نوین با شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی در حال مذاکره هستند.

آغاز مذاکرات جدی با فعالان خارجی صنعت پتروشیمی در نمایشگاه نفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شانا ، مرضیه شاهدایی در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهارکرد: با وجود استقبال گسترده شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود که مذاکرات امیدوارکننده‌ای در بخش سرمایه‌گذاری، انتقال دانش فنی و نیز بهره‌گیری از فناوری‌های نو میان شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی کشورمان با طرف‌های خارجی انجام شود.

    وی افزود: این دوره تصمیم گرفته شد که شرکت‌های مادر تخصصی یعنی چهار شرکت اصلی در سالن‌های مختلف مستقر باشند و زیرگروه‌ها و شرکت‌های وابسته به هر شرکت مادر در همان سال غرفه داشته باشند و بر همین اساس شرکت‌های صنعت پتروشیمی در سالن 14 و 15 حضور دارند و استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این‌که در مراسم افتتاح نمایشگاه، محور صحبت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت روی توسعه صنعت پتروشیمی بود و خواستار بهبود شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی کشور بودند، گفت: در نخستین روز برگزاری این رویداد بزرگ نمایشگاهی با صاحبان صنعت ایرانی و خارجی برای سرمایه‌گذاری مذاکراتی داشتیم و همگان از وسعت نمایشگاه و شرایط موجود تعریف کردند.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مورد دیدارهای انجام شده در روز نخست نمایشگاه نفت گفت: دیداری با  سوزانا ترستل، سفیر هلند در ایران و هیئت تجاری همراه آن داشتیم که برای تجارت با صنعت پتروشیمی ایران ابراز علاقمندی کردند و از شرکت‌های مختلف فعال در زمینه توسعه منابع انسانی، توسعه صنایع دریایی و ساخت تجهیزات پتروشیمی خواستار حمایت و محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای ایجاد ارتباط با صنعت پتروشیمی شدند و تصمیم گرفتند که بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی عسلویه داشته باشند.

    شاهدایی افزود: مذاکره‌ای نیز با هیئت اسپانیایی انجام شد آنها نیز خواستار سرمایه‌گذاری و فاینانس در صنعت پتروشیمی ایران بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت