نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب(۹۲)

انتشار ۴ کتاب همزمان با سی‎اُمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران

عصر نمایشگاه- انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با سی‎اُمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران برای نخستین بار ۴ عنوان کتاب را روانه بازار نشر کرد.

انتشار ۴ کتاب همزمان با سی‎اُمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان  ، مجموعة پنج جلدی داستانهای «نوید و ندا» که به قلم «سپیده خلیلی» به رشتة تحریر درآمده است، با هدف زنده نگه داشتن ارزشهایی که در تمدن و اعتقادات ما ریشه دارد، نگاشته شده و نمایانگر یک خانوادة متوسط ایرانی است.

    «من و تو؛ برای هم»، «صبر کن؛ به اندازه»، «ترس؛ بی‎ترس»، «می‎بینمت؛ تو هم هستی» و «اول تو؛ بعد من» عناوین داستانهای این مجموعة پنج جلدی هستند که در قطع خشتی منتشر شده‎اند.

    کتاب «قطب‌نمای بصیرت» یکی دیگر از عناوین تازه منتشر شده توسط انتشارات آستان قدس رضوی (به‎نشر) است که در سی‏اُمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است.

    این کتاب که به قلم «علی قاسمی» نگاشته شده، تلاشی در راستای بازخوانی فتنة 88 برای تعمیق و فهم موضوعاتی همچون بیداری و روحیه انقلابیگری، آگاهی از پروژة نفوذ دشمن و تقویت بصیرت در تمام سطوح جامعه است.

    این نوشتار کوششی است در مسیر بصیرت‎افزایی و تبیین راهبرد دشمن‎شناسی که در چندین پردة تحلیلی، نگاهی به وقایع و رخدادهای سال 88 دارد.

    «قطب‎نمای بصیرت» در پنچ پرده شامل تغییر سناریوی دشمن و فتنة 88، رؤیای انقلاب رنگی و فتنة 88، از قانونگرایی تا قانون‌شکنی، نقش رهبری در مدیریت بحران و عبور از فتنة 88 و همچنین بصیرت ملت ایران و حماسة 9 دی به رشتة تحریر درآمده است.

    مجموعة چهار جلدی «پسر کوچولویی به نام غوره» یکی دیگراز تازه‌های به‌نشر است ومخاطبان این کتاب که به قلم «مجید راستی» روانة بازار نشر کشور شده است، کودکان سنین «ب» (کودکان سالهای اول تا سوم دبستان) هستند.

    در این کتاب که ناشر موضوع آن را «والدین و کودک» دانسته، نویسنده با بیان داستانیِ سیر رشد و تکامل کودک محوری داستان (غوره)، تمام آنچه را یک مادر جوان باید دربارة نحوه نگهداری و مواجهه با یک نوزاد تا یک سالگی بداند، توضیح داده است.

    «شبی که من به دنیا آمدم»، «اولین بار که راه افتادم»، «اولین بار که خودم غذا خوردم» و «اسباب‌بازی‌ها می‌خواستند بخوابند» عناوین فرعی این مجموعه هستند.

    کتاب «مشاوره با رویکرد اسلامی» دکتر «سیدمحسن فاطمی» چهارمین کتاب این مجموعه است که به بررسی و نقد مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و رویکردهای رایج غربی در حوزة روان‌درمانی و مشاوره می‌پردازد و ضمن بررسی درون‌مایه‌های این دیدگاه‌ها در بستر معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی و انسان‌شناسی اسلامی، دیدگاه جدیدی را ارائه می‌دهد.

    بررسی نقادانة رابطة میان منظر هستی‎شناسی و معرفت‌شناسی در دیدگاههای روان‌شناختی در نحله‎های گوناگون درمان همراه با توصیف و تبیین مؤلفه‌های روان‌شناختی خاص هر دیدگاه، محورهای اصلی این اثر 128 صفحه‌ای را تشکیل می‎دهد که با همکاری مرکز توسعة پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تهیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت