در بازدید از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسقط مطرح شد

تاکید بر توسعه ارتباط فرهنگی بین ایران و عمان

عصر نمایشگاه- وزیر اطلاع رسانی عمان با حضور در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسقط خواستار توسعه ارتباط فرهنگی بین ایران و عمان از طریق نمایشگاه کتاب شد.

تاکید بر توسعه ارتباط فرهنگی بین ایران و عمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، عبدالمنعم الحسنی وزیر اطلاع رسانی عمان  با حضور در غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسقط شرکت کرده است از حضور این موسسه  برای دومین بار در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد.

    وی همچنین از میزبانی سال گذشته نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نمایشگاه کتاب مسقط که به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نموده بود تشکر کرد. عبدالمنعم ابراز امیدواری کرد که ارتباط فرهنگی دو کشور به ویژه از طریق نمایشگاه کتاب توسعه یابد. ایشان همچنین جایگاه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را ارزشمند ارزیابی نمود.

    گفتنی است ،در بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسقط650 ناشر بیش از 250هزار عنوان کتاب را به نمایش گذاشته اند.

    موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اشتراکات و رشد جریان تبادل فرهنگی میان دو ملت در سه دهه قبل می کوشد با برگزاری برنامه های فرهنگی و ادبی در دومین دوره از حضور خود در این نمایشگاه موجبات ارتقاء سطح روابط نویسندگان و ناشران دو کشور را فراهم آورد.

    از برنامه های ایران در این دوره از نمایشگاه می توان به معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران برای حضور در این نمایشگاه، عرضه و نمایش بیش از400 عنوان کتاب در موضوعات ادبیات، هنر، ایران شناسی، کودک و نوجوان و ... به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی و معرفی وضعیت نشر کشورمان درقالب یک کتاب به زبان عربی مشتمل بر آمار نشر در ایران، مراجع نشر، معرفی ناشران فعال، موسسات، انجمن و آژانس های ادبی مرتبط با نشر اشاره کرد.

    به گزارش فارس ،موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این نمایشگاه مذاکره برای فروش رایت کتاب های عرضه شده در غرفه ایران را در دستور کار خود قرار داده است که از این بین می توان به کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

    شایان ذکر است ، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب عمان از تاریخ 5 تا 15 اسفند ماه به مدت 11روز در مسقط برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت