یکی از نویسنده های دفاع مقدس خبر داد

کتاب "دار و دسته دارعلی" در راه نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مجموعه ۷ جلدی «دار و دسته دارعلی» به قلم اکبر صحرایی با اتمام جلد هفتم مراحل نهایی چاپ را می‌گذراند و آماده است که راهی نمایشگاه کتاب تهران شود.

کتاب "دار و دسته دارعلی" در راه نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،اکبر صحرایی از اتمام نگارش جلد هفتم این مجموعه خبر داد و اظهار داشت: جلد 6 و 7 این مجموعه در حال حاضر در حال صفحه‌آرایی و گذراندن مراحل نهایی چاپ است و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این مجموعه ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد طنز به دفاع مقدس پرداخته است، گفت: هر جلد این مجموعه به جز دفتر هفتم حاوی 20 قصه است که عشق زمینی توام با عشق عرفانی در فضای کلی داستان تنیده شده است.

    این نویسنده دفاع مقدس درباره جلد ششم این مجموعه افزود: جلد ششم با عنوان «بمب کلاغی» به صورت رمان نگارش شده است و در این جلد تکلیف دار و دسته دارعلی به عنوان شخصیت اصلی داستان مشخص و در واقع داستان در جلد 6 تمام می‌شود.

    وی با بیان اینکه جلد هفتم ابتدا با نام جُنگ دار و دسته دارعلی نام گرفته بود، بیان کرد: جلد هفتم با تغییر نام  به «خمپاره‌های نقلی» 100 داستان کوتاه یک صفحه‌ای است که گوشه‌هایی از دار و دسته دارعلی را به شکل مینمال بیان کرده است ولی ادامه داستان نیست.

    به گزارش تسنیم ،مجموعه دار و دسته دارعلی به قلم اکبر صحرایی توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده است. تاکنون از این مجموعه داستان‌های «آمبولانس شتری»، «گردان بلدرچین»، «برانکارد دربستی»، «تویوتای خرگوشی» و «مین سوسکی» منتشر شده است.

    گفتنی است ،دارعلی شخصیتی حقیقی و زنده‌ای است که با شوخ طبعی و نشاط، رزمندگان و نیروهایش را تشویق به دفاع از کشور می‌کند و صحرایی در این کتاب با زبان طنز به بیان ویژگی‌های این شخصیت و دار و دسته‌اش پرداخته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت