رقابت ۱۷۰ اختراع در فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی

عصر نمایشگاه- رییس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: بیش از ۱۷۰ اختراع در دومین فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران رقابت می‌کنند.

رقابت ۱۷۰ اختراع در فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا,  از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اکبر قنبرپور اظهار کرد: با انتشار فراخوان برگزاری دومین فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی و هفتمین فستیوال بازار دارایی فکری در اسفندماه سال گذشته، بیش از 70 طرح به دبیرخانه این فستیوال ارسال شد، که در کنار 100 طرح دیگر ارسال شده که حاصل فراخوان‌های قبلی و اختراعات فهرست عرضه بازار دارایی فکری بودند، در مجموع 170 طرح در این رویداد ارائه می شوند.
    وی با اشاره به اینکه رویدادهای فستیوال معارفه نوآوری با هدف جذب سرمایه به نوآوری‌ها در حوزه‌های تخصصی مختلف برگزار می‌شود، افزود: اولین دوره فستیوال تخصصی صنعت تجهیزات پزشکی، شهریورماه 95 برگزار شد و نمایندگان بیش از 80 شرکت تولیدی و 10 شرکت سرمایه‌گذاری به عنوان مخاطبان رویداد در این فستیوال شرکت داشتند.
    قنبرپور ادامه داد: نهایی شدن سه قرارداد انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری به ارزش 35 میلیارد ریال و در جریان بودن انعقاد چندین قرارداد سرمایه‌گذاری از دستاوردهای فستیوال قبل بوده است.
    رییس مرکز فن بازار ملی ایران با اشاره به گستردگی این صنعت گفت: با توجه به دستاوردهای فستیوال قبل و نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود در این صنعت، تصمیم بر آن شد بار دیگر در این حوزه تخصصی رویداد فستیوال برگزار شود.
    دومین فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
    سرمایه‌گذاران و صنعتگران حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به حضور در این رویداد دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت این رویداد به آدرس www.techfestival.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت