اهمیت نمایشگاه عمان هلث برای فعالان حوزه درمان و صنعت پزشکی ایران

عصر نمایشگاه- کشور عمان، مهر ماه سال جاری میزبان بزرگترین رقابت بین المللی پزشکی این کشور با عنوان هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان خواهد بود. این رویداد از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه در مرکز جدید نمایشگاه های بین المللی مسقط برگزار می شود.

اهمیت نمایشگاه عمان هلث برای فعالان حوزه درمان و صنعت پزشکی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه», با توجه به نگاه ویژه و مثبت مقامات عمان به توانمندی های ایران در زمینه های مختلف از جمله درمان، تولید بهترین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین ارایه خدمات توریسم پزشکی با بهترین کیفیت، رویداد مذکور می تواند جایگاه بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های کشور در حوزه پزشکی و گردشگری پزشکی باشد. وجود زیرساخت های ارتباطی مناسب میان ایران و عمان برای تبادل پزشک و بیمار و همچنین مبادلات تجاری و روابط سیاسی سطح بالا میان دو کشور ایران و عمان بر اهمیت این رویداد به ویژه برای فعالان صنعت پزشکی ایران می افزاید.

    از آن جا که شهرک پزشکی سلطان قابوس به ارزش 5,1 میلیارد دلار، بیـــــمارستان عمـومـی مســــقط به ارزش 364 میلیون دلار، بیمارستان روانپزشکی Al Masarra به ارزش 130 میلیون دلار، پروژه های درمانی و بیمارستان های جدید عمان به ارزش260 میلیون دلار و شهرک پزشکی بین المللی با 800 هزار مترمربع وسعت به ارزش 1 میلیارد دلار از جمله پروژه های پزشکی در حال ساخت کشور عمان است، این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ پزشکی در کشور عمان باشد.

    شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی Oman Expo و منتخب سازمان توسعه تجارت ایران برای برگزاری پاویون ملی ایران، تلاش دارد با سازماندهی حضور ایرانیان در این نمایشگاه بین المللی، زمینه استفاده از فرصت های تجاری پیش رو را فراهم سازد. 

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه می توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با شماره های 09129479251 و 32601683-031 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت