برگزاری ٥ نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن

سه هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مفید در اختیار بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- درخواست اولیه مدیران بخش عفاف و حجاب برای فضای موردنیاز این بخش، ٥ هزار متر مربع غیر مفید بوده تا بتوانند سه هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مفید از دل آن بهره‌برداری کنند.

سه هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مفید در اختیار بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  خبرگزاری شبستان؛ در راستای برنامه‌های محتوایی کمیته عفاف و حجاب  نمایشگاه قرآن، نمایش آثار برگزیده حوزه عفاف و حجاب، برگزاری ٥ نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب و همچنین کارگاه‌های آموزشی مرتبط از اولویت‌های این بخش خواهد بود.
    همچنین با توجه به ازدحام جمعیت و برای فراغت بال خانواده‌ها در بازدید، مهدکودک قرآنی در این بخش دایر می‌شود که در آن مربیان با موضوعات عفاف و حجاب به کودکان نقاشی آموزش می‌دهند و آثار تولید شده از سوی کودکان نیز در نمایشگاهی در همان بخش در معرض دید قرار خواهند گرفت.
    با استفاده از توانمندی بخش خصوصی که در موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، طرح «من حجاب را دوست دارم» در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه به اجرا در می‌آید که در قالب آن از کودکان با پوشش مناسب، عکس‌برداری شده و این عکس‌ها علاوه بر قرار گرفتن در فضای مجازی، در قالب‌های زیبا و متنوع به خانواده‌های کودکان ارائه می‌شوند.
    درخواست اولیه مدیران این بخش، برای فضای موردنیاز این بخش، ٥ هزار متر مربع غیر مفید بوده تا بتوانند سه هزار و ٥۰۰ متر مربع فضای مفید از دل آن بهره‌برداری کنند. تاکنون نیز بیش از ١٥۰ شخصیت حقیقی و حقوقی متقاضی حدود سه هزار متر مربع فضا شده‌اند که اگر فضای مورد نیاز در اختیار این بخش قرار گیرد، همه درخواست‌ها پذیرفته می‌شوند و در غیر این‌صورت براساس آئین‌نامه گزینش صورت خواهد گرفت.
    بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت