در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ؛

آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی آسیا در تهران

عصر نمایشگاه- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران (آگروفود ۲۰۱۷) اغاز بکار کرد.

آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی آسیا در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از صدا و سیما ، این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی آسیا محسوب می‌شود، امروز با حضور مقامات کشوری و با مشارکت بیش از هزار و 500 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 37 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
    نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت‌های داخلی و خارجی مواجه شده است و37 کشور شامل اسپانیا، اتریش، تایلند، ترکیه، چچن، چین، دانمارک، روسیا، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوریه، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کانادا، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان، لیتوانی، مجارستان، مولداوی، نروژ، هلند، هند و یونان حضور دارند.
    اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا تعداد زیادی از کشور‌ها به صورت گروهی در نمایشگاه حضور یابند، بر این اساس 15 کشور اسپانیا، اتریس، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، فرانسه، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند بصورت پاویون‌های رسمی در نمایشگاه مشارکت دارند.
    در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته 752 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها حضور دارند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.
    این نمایشگاه در مساحت بیش از 75000 متر مربع و در سالن‌های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12، 13، 15، 14، 20، 18، 22، سری کامل 25، 27، 35، 38، 38 ای، 38 بی، 40، 40 ای، 41، 41 بی، 44 یک، 44 دو و فضای باز سالن‌های نمایشگاهی برپا شده است.
    معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقا دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان، مهمترین اهداف برگزاری یست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته است.
    در بخش‌های مختلف این نمایشگاه انواع صنایع پروتئینی، فرآورده‌های گوشتی، انواع فرآورده‌های لبنی، غذاهای آماده و نیمه آماده، صنایع تبدیلی - کنسروهای غیرگوشتی.
    خشکبار، سبزی‌های خشک و معطر، عرقبات گیاهی، ادویه‌ها، چاشنی ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده‌های آردی، انواع نان صنعتی، صنایع قند و نیشکر و فرآورده‌های روغنی به نمایش گذاشته شده است.
    شرکت‌های پخش و توزیع انواع فرآورده‌های غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ماشین آلات و ادوات مربوطه، نهاده‌های کشاورزی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، سیستم‌های آبیاری، گلخانه، ماشین آلات بسته بندی، توزین و پرکن، ماشین آلات صنایع آردی، ماشین آلات صنایع کنسرو و کمپوت، ماشین آلات صنایع روغن، ماشین آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر، ماشین آلات صنایع تبدیلی، ماشین آلات صنایع گوش، ماشین آلات صنایع سردخانه، ماشین آلات صنایع غذایی سبک، ماشین آلات صنایع غذایی مادر، ماشین آلات تکمیلی صنایع غذایی و ماشین آلات عمومی صنایع غذایی تبدیلی، تصفیه و پالایش آب و بسته بندی هم بخش دیگری از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.
    همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛ چندین همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه با حضور متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی کشور نیز برگزار می‌شود.
    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز تا 5 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت