انجمن لبخند ایران ماه افتتاح کرد

نمایشگاهی به وسعت دیوار مهربانی دل مازندرانی‌ها

عصر نمایشگاه- نمایشگاه هفت سین، طرح اکرام، دیوار مهربانی و مشاوره رایگان به منظور حمایت از جامعه معلولان و زنان سرپرست خانوار افتتاح شد و تا ۱۴ اسفندماه ادامه دارد.

نمایشگاهی به وسعت دیوار مهربانی دل مازندرانی‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،اعضای انجمن لبخند ایران ماه، بانوان ترمه مطیعی، نازنین و سمیه هدایت‌نژاد، فاطمه کاکویی و فاطمه بال‌افکن هستند که با همکاری یکدیگر و انجمن‌های مردم‌نهاد، سومین بازارچه هفت‌سین را در محل مجتمع فرهنگ ارشاد برگزار کردند.

    سرپرست انجمن لبخند ایران ماه با بیان اینکه نمایشگاه هفت سین نوروزی شامل 60 غرفه است، گفت: مواد غذایی، گل و گیاه، کوزه و سفال، شمع، تابلو نقاشی، ابزارآلات تزیینی و ..در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

    فاطمه بال‌افکن بیان کرد: 5 غرفه مختص جامعه معلولان، 20 غرفه زنان سرپرست خانوار و مابقی مربوط به اعضای انجمن لبخند ایران ماه است.

    بال افکن اظهار کرد: طرح اکرام نمایشگاه با همکاری کمیته امداد شهرستان ساری و مشاوره رایگان نیز با حمایت یکی از مشاوران بهزیستی به اجرا درآمده است.

    این بانوی جوان بیان کرد: انجمن لبخند ایران ماه به مدت 4 سال است که با هدف ترویج اقدامات فرهنگی، حمایت از زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار تاسیس شده است.

    سرپرست انجمن لبخند ایران ماه اظهار کرد: از ابتدای تاسیس انجمن با همکاری بانوان کار را آغاز کردیم تا قوی‌ بودن و ایده‌پردازی و تلاش‌مان را ثابت کنیم و نشان دهیم که زنان نیز در توانایی دست کمی از مردان ندارند.

    وی با بیان اینکه خداوند انسان‌ها (زن و مرد) را با یکدیگر خلق کرد، اضافه کرد: این موضوع نشاندهنده اهمیت جایگاه و توجه خالق یکتا به بانوان است.

    وی با اشاره به اینکه هدف انجمن لبخن ایران‌ماه، توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از جامعه معلولان و برخی بیماری‌های خاص است، افزود: بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت انجمن در کلاس‌های آموزشی مهارت‌های مختلف را فرا می‌گیرند تا بتوانند با حفظ استقلال و اراده خود به درآمدزایی بپردازند.

    بال‌افکن با بیان اینکه همکاری مناسب اعضای انجمن لبخند ایران ماه سبب موفقیت‌مان در برگزاری سومین بازارچه خیریه شد، ابراز کرد: نخستین و دومین نمایشگاه نیز به ترتیب در ایام ماه مبارک رمضان و شهریورماه سال جاری برگزار کردیم.

    وی به برنامه‌های انجمن، مانند؛ برگزاری جنگ شادی و تئاتر برای سالمندان، نگه داری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و کمک مالی به آنها اشاره کرد و افزود: در آینده نیز برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در دستور کار داریم.

    بال‌افکن با اشاره به اینکه اخترشناسی جزو پیشینه ایرانیان است، ابراز کرد: سعی داریم با همکاری شهرداری ساری در سال آینده برنامه رصد ستارگان را برای مردم برگزار کنیم.

    این بانوی جوان با بیان اینکه برای شناسایی زنان سرپرست خانوار نیازمند همکاری اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری هستیم، گفت: تاکنون افراد مورد حمایت انجمن را با پرس‌وجو شناسایی کردیم.

    وی بیان کرد: 10 سال پیش برای شناسایی افراد نیازمند امکان رجوع به هیئت امنای مساجد وجود داشت ولی هم اکنون هیئت امنا نیز معمولا از مناطق دیگری انتخاب می شوند و آشنایی کافی نسبت به زندگی مردم منطقه ندارند.

    بال‌افکن در پایان از همکاری گروه تئاتر چکمه، مؤسسه خیریه غنچه‌های گل یاس با مدیریت خانم نامی و مؤسسه هونام سبز تبرستان تشکر کرد.

    به گزارش عصر ساری ،علاقه‎مندان می‌توانند به مدت یک هفته همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21برای بازدید و خرید از نمایشگاه مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت