نمایشگاه نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در رشت گشایش یافت

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین آلات کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته به‌مدت ۴ روز در رشت گشایش یافت.

نمایشگاه نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی در رشت گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  قدس آنلاین ، علیرضا شعبان نژاد با اشاره به اینکه به‌ منظور توسعه و شناسایی آخرین دستاوردهای علمی حوزه کشاورزی، اقدامات مطلوبی در اسنان گیلان انجام می‌شود اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین آلات کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در رشت گشایش یافت.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مدت برگزاری نمایشگاه مذکور را 4 روز و از تاریخ 2 تا پنجم خرداد عنوان کرد و افزود: 48 واحد تولیدی و بازرگانی حوزه کشاورزی از 12 استان کشور در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

    شعبان‌نژاد با بیان اینکه در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، آلمان و ایتالیا حضور دارند خاطرنشان کرد: نمایندگان مذکور آخرین دستاوردهای علمی حوزه کشاورزی کشور خود را در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان می‌گذارند.

    وی با تاکید بر اینکه 18 واحد از 47 واحد مستقر در نمایشگاه از واحدهای بومی استان گیلان هستند بیان کرد: 21 واحد از واحدهای فعال این نمایشگاه در زمینه نهاده‌ها و ماشین آلات کشاورزی فعالیت کرده و 27 واحد در زمینه‌های دام و طیور و آبزیان هستند.

    شعبان‌نژاد با بیان اینکه 28 درصد واحدهای مستقر در زمینه دام و طیور این نمایشگاه از واحدهای بومی استان گیلان هستند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، کشاورزان سراسر استان گیلان به‌طور رایگان به این نمایشگاه اعزام شده و از آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی دیدن می‌کنند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تاکید بر اینکه آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی حوزه کشاورزی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تصریح کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان از تاریخ 2 تا 5 خرداد آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت