ایران اگروفود ۲۰۱۷، نمایش بلوغ صنعت نمایشگاهی ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ایران اگروفود ۲۰۱۷در حالی پایان یافت که در بیست و چهارمین دوره برگزاری اش جلوه تمام عیاری از تکامل و بلوغ صنعت نمایشگاهی ایران را به نمایش گذاشت .

ایران اگروفود ۲۰۱۷، نمایش بلوغ صنعت نمایشگاهی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از اخبارنمایشگاه ؛ نمایشگاه ایران اگروفود 2017در حالی پایان یافت که در بیست و چهارمین دوره برگزاری اش جلوه تمام عیاری از تکامل و بلوغ صنعت نمایشگاهی ایران را به نمایش گذاشت . نمایشگاه ایران آگروفود یکی از چند نمایشگاه بین المللی شاخص کشور است که تقریبا همه فضای مسقف و باز سایت نمایشگاه بین المللی تهران را در اختیار می گیرد، اما این تشخص را فقط از حیث کمیت و متراژ برگزاری به دست نیاورده است، بلکه این کیفیت برگزاری است که ایران اگروفود را متمایز کرده است . در ایران آگروفود امسال با یک نمایشگاه به معنی دقیق کلمه روبرو هستیم که به هر گوشه ای از آن بنگری ، شرکت های مختلف را در حال ارائه نمایشی جذاب از توانمندی های خود به انبوه بازدیدکنندگان می‌یابی. همچنین تعدد غرفه هایی که در گوشه گوشه نمایشگاه به ارائه محصولات غذایی به این جمعیت مشتاق می پردازند، چشمگیر است، اما همه چیز به سامان و به اصطلاح سر جای خودش است . دیگر این که حضور مؤثر شرکت های صاحب نام خارجی که عمدتا تأمین کننده مواد اولیه و تجهیزات صنایع داخلی هستند ، ایران آگروفود را یک نمایشگاه شایسته عنوان بین المللی کرده است که خدماتی در سطح بین المللی نیز به مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان خود ارائه می دهد . این سخنان را در گزارش شماره قبل نیز از زبان نمایندگان شرکت های خارجی منتشر کردیم .
    واقعیت این است که برگزاری چنین نمایشگاهی در چنین ابعادی و با چنین کیفیتی که مطمئنا صنایع داخلی از آن سود بسیاری در جهت توسعه بازار خود می برند ( و علت استقبال گسترده و روزافزون آنها از این نمایشگاه هم همین است ) تنها در پرتو همکاری تیمی منسجم و تحت رهبری مدیریتی مسلط بر اوضاع امکان پذیر است . این نمایشگاه موفق محصول مشترک مدیریت برگزارکننده ای کاربلد به نام شرکت پالار سامانه به مدیریت اجرایی خانم لادن ملکیاز یک سو و مدیریت و نظارت متولی سایت نمایشگاهی عظیم و کم نظیر تهران یعنی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به مدیریت دکتر حسین اسفهبدی است .
    در واقع نمایشگاه آگروفود تحت مدیریت و نظارت با تجربه ترین و موفق ترین مدیران بخش خصوصی و دولتی صنعت نمایشگاهی که توانسته است چنین موفقیتی را تجربه کند .

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت