در نمایشگاه اینو تکس مطرح شد

تجاری سازی محصولات نانو پوشش با حمایت ستاد نانو و مرکز تحقیقات نانو پوشش

عصر نمایشگاه- مرکز تحقیقات نانو پوشش به عنوان یک مرکز تحقیقاتی مستقل در سالهای اخیر توانسته است با نزدیک کردن دانش بومی و صنعت همچنین حمایت های مادی و معنوی از طرح ها و پروژهای نانو پوشش در کشور گام مهمی در رشد و تعالی این دانش بومی بردارد. استقبال مردم پژوهشگران و صاحبان صنعت از طرح ها و محصولات این مرکز نشان از فراگیر تر شدن صنعت و دانش نانو در بین اقشار مختلف داشت.

تجاری سازی محصولات نانو پوشش با حمایت ستاد نانو و مرکز تحقیقات نانو پوشش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» نمایشگاه نو آوری و فن آوری از دوم تا پنجم خرداد در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار شد . نکته بارز و قابل توجه این نمایشگاه حضور شرکت های خارجی و داخلی در زمینه های مختلف علمی,صنعتی و پژوهشی در کنار یکدیگر بود .

     مرکز تحقیقات نانو پوشش به عنوان یک مرکز تحقیقاتی مستقل در سالهای اخیر توانسته است با نزدیک کردن دانش بومی و صنعت  همچنین حمایت های مادی و معنوی از طرح ها و پروژهای نانو پوشش در کشور گام مهمی در رشد و تعالی این دانش بومی بردارد. استقبال مردم پژوهشگران و صاحبان صنعت از طرح ها و محصولات این مرکز نشان از فراگیر تر شدن صنعت و دانش نانو در بین اقشار مختلف داشت.

    سرکاری در بازدید از نمایشگاه اینوتکس و غرفه مرکز تحقیقات نانو پوشش ضمن ابراز خرسندی از عملکرد منسجم و هدفمند این مرکز در تحقق آرمانهای اقتصاد مقاومتی ورفع نیاز های کشور تاکید کردند: استمرار در این مسیر به نفع کشور و صنعت خواهد بود . رییس ستاد نانوی کشور در ادامه این دیدار ازحمایت این ستاد در زمینه ثبت اختراعات و اخذ تاییدیه های فنی مانند نانو مقیاس ها همچنین حمایت از تولید و تجاری سازی دستاوردهای مرکز باهمکاری مرکز تحقیقات نانو پوشش کشور خبر داد. ایشان در مدت حضوردر فرغه مرکز تحقیقات نانو پوشش ازمحصولات این مرکز مانند نانو واکنشگر های آبگریز و آتشگریز (نانووا)و همچنین آبگریز های مقره های الکتیریکی که برای نخستین بار در کشور ساخته شده است نیز دیدن کرد.

    رییس مرکز تحقیقات نانو پوشش در این دیدار ضمن تشکر فراوان از حمایت های ستاد نانوی کشور در اهمیت دادن به دانش بومی وهمچنین تعاملات سازنده با این مرکزتوضیحاتی را در خصوص مختصات علمی,تاییدیه ها و گواهینامه های داخلی و بین المللی و پروژه های موفق انجام شده با محصولات این مرکز ارائه داد.

    مهدی منصوریار همچنین خبر از تعاملات سازنده ی ان مرکز در زمینه تجاری سازی طرح های پژوهشی داد و افزود : بزودی محصولات متنوع و گسترده ای وارد بازار مصرف خواهد شد و مردم میتوانند ازدانش بومی فرزندان این سرزمین در زندگی خود استفاده کنند .

    لازم به ذکر است مرکز تحقیقات نانو پوشش توانسته است به عنوان بازوی اجرایی ستاد نانوی کشور در زمینه حمایت های مادی و معنوی از شرکت های دانش بنیان, اخذ گواهی نامه های بین المللی همچنین انجام ماموریت های محوله ی پژوهشی آتشگریز ها در پی حادثه پلاسکو وآبرگیز های مقره های الکترونیکی در پی بارشها و قطعی برق استان خوزستان و ده ها طرح پژوهشی محصول محور موفق در حوزه نانو پوشش ها کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه دهد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت