عرضه ۲۰ نرم‌افزار فاخر در نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: در این دوره از بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن، حدود ۲۰ محصول جدید اعم از نرم‌افزار فاخر برای اولین بار به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

عرضه ۲۰ نرم‌افزار فاخر در نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

     مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: در این دوره از بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن، حدود 20 محصول جدید اعم از نرم‌افزار فاخر برای اولین بار به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.
    علی‌اکبر شیرکوند، مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فضای این بخش اظهار کرد: نزیدکی 1200 متر برای بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه در نظر گرفته شده که البته علاوه بر این، فضای 100 متری به صورت مشترک با غرفه‌های دیگر برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی درنظر گرفته شده است.

    وی افزود: در بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال با حضور 35 مؤسسه و شرکت و در قالب 35 غرفه حضور دارند.

    مدیر بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه پرداختن جدی به موضوع محتوای دیجیتال در بخش‌های مختلف همچون برپایی زیست بوم یا ماراتن تولید محتوای دیجیتال با همکاری دانشگاه شریف است که در این ماراتن گروه‌های سه الی 4 نفره در هشت ساعت به رقابت می‌پردازند.

    وی بیان کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی یکی دیگر از ویژگی‌های بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال است که پس از پایان کارگاه، گواهی معتبری به اعضای شرکت‌کننده ارائه خواهد شد.

    شیرکوند اظهار کرد: برپایی کارگاه‌های نقاشی دیجیتالی کودک با موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی و دوره‌های متعدد آموزشی در طول برپایی نمایشگاه از دیگر ویژگی‌ بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه به شمار می‌رود.

    وی بیان کرد: در این دوره از بخش فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن، حدود 20 محصول جدید اعم از نرم‌افزار فاخر برای اولین بار به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت