رقابت بانوان تهرانی در ارایه بهترین سفره های نوروزی؛

برگزاری نمایشگاه و بازارچه هنرهای دستی بانوان

عصر نمایشگاه- خانه فرهنگ امیرکبیر به همت کانون بانوان این مرکز و با هدف ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف ، گسترش و تقویت خوداتکایی و حمایت از خود اشتغالی، بازارچه "سیمای خلاقیت" و مسابقه بهترین هفت سین نوروزی را برگزار می کند.

برگزاری نمایشگاه و بازارچه هنرهای دستی بانوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،این بازارچه شامل نمایش و عرضه هنرهای دستی بانوان منطقه است که با ساده ترین وسایل موجود در منزل ساخته شده است.

     هم چنین در آستانه سال نو و در استقبال از بهار ، کانون بانوان خانه فرهنگ امیرکبیر مسابقه بهترین سفره ها و هفت سین های نوروزی را با حضور بانوان علاقمند برگزار می کند.

    گفتنی است ،این برنامه با هدف تقویت هویت ملی و تحکیم سنت ها و آیین های اصیل ایرانی - اسلامی با حضور ده ها تن از بانوان هنرمند منطقه در کنار بازارچه " سیمای خلاقیت " برگزار می شود.

    بانوان هنرمند شرکت کننده در این مسابقه ، سفره های رنگارنگی را با استفاده از هفت سین مرسوم ایرانی - اسلامی و با نمادهای نوروزی هم چون ماهی ، تخم مرغ های رنگی و تزیین شده ، گل سنبل ، گل های بهاری ، شمع های تزیینی ، آینه و قرآن و غیره آماده خواهند کرد و پس از نمایش سفره های هفت سین و داوری آنها ، به ارایه کنندگان بهترین و زیباترین نمونه ها جوایزی اهدا خواهد شد.

    به گزارش آریا ، نمایشگاه و بازارچه "سیمای خلاقیت"  و مسابقه هفت سین روز دوشنبه هفدهم اسفند از ساعت 8 و نیم تا 10 و نیم در خانه فرهنگ امیرکبیر به نشانی دهکده المپیک ،شهرک گلستان،بلوار شهید برادران زینعلی ( کاج ) ، سروستان 11  برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44728018تماس بگیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت