افتتاح نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر با حضور ایران در جمهوری آذربایجان

عصر نمایشگاه- این نمایشگاه ۴ روزه با حضور بیش از ۲۹۰ شرکت از ۳۰ کشور برگزار شده است و در آن شرکتهای معتبر فعال در عرصه نفت و گاز جهان توانمندیهای خود را در ۴۰۲ غرفه به نمایش گذاشته اند.

افتتاح نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر با حضور ایران در جمهوری آذربایجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»،بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر 2017 در جمهوری آذربایجان با حضور شرکت های مختلف جهان از جمله شرکت ملی گاز ایران افتتاح شد. این نمایشگاه 4 روزه با حضور بیش از 290 شرکت از 30 کشور برگزار شده است و در آن شرکت های معتبر فعال در عرصه نفت و گاز جهان توانمندی های خود را در 402 غرفه به نمایش گذاشته اند.

    مهندسی مخازن ، ژئوفیزیک و زمین شناسی ، ایجاد و بهره برداری از دکل های شناور ، سکوها و چاه های نفت و گاز ، طراحی و ساخت و سرویس تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و گاز ، لوله گذاری و فراهم ساختن سیستم های حفاظتی خطوط لوله ، پالایش و پتروشیمی ، انتقال هیدروکربن ها ، ساختمان سازی و کارهای ساخت و ساز در بخش انرژی ، فراهم ساختن سیستم های ذخیره نفت و گاز و تکنیک های تخصصی تولید و پشتیبانی نگهداری از جمله بخش های اصلی این نمایشگاه است .

    از جمهوری اسلامی ایران هم شرکت ملی گاز در این نمایشگاه حضور یافته است که بعد از مراسم افتتاح مورد بازدید رییس جمهور آذربایجان هم قرار گرفت .
    «الهام علی اف» رییس جمهور آذربایجان در مراسم گشایش این نمایشگاه برگزاری آن با حضور شرکت های معتبر جهان را یک رویداد مهم در عرصه نفت و گاز اعلام کرد و گفت: اکنون روابط و همکاری های خوبی بین جمهوری آذربایجان با سرمایه گذاران خارجی برقرار شده است.

    «علی شاه کرمی » رییس عملیات مرکز کنترل گاز جمهوری اسلامی ایران هدف از حضور شرکت ملی گاز کشورمان در این نمایشگاه را اعلام دوستی با کشورهای همسایه و تثبیت این نکته که جمهوری اسلامی ایران به عنوان دارنده بیشترین گاز جهان قادر به صادرات گاز به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی است اعلام کرد.

    «حسین عبدی» رییس بازرسی فنی شرکت انتقال گاز ایران هم برگزاری این نمایشگاه را به منزله یک بنگاه بزرگ انرژی در سطح منطقه دانست و افزود: ما با حضورمان در این نمایشگاه می خواهیم از فرصت ها استفاده کنیم و از شرایط و زمینه های تسهیل شده در دولت جدید استفاده می کنیم تا پیشنهاداتی برای توسعه همکاری ها ارائه دهیم .

    وی افزود: پیشنهادات توسعه همکاری های ما با استقبال خوبی همراه شده است و نمونه آن شرکت «سوکار» جمهوری آذربایجان است که پیشنهاد فایناسوری را به مناطق مختلف برای صادرات گاز ما داده و این موضوع در وزارت نفت هم مورد استقبال واقع شده ودر دست بررسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت