معاون سازمان صنعت و تجارت استان قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان قزوین

عصر نمایشگاه- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره امسال ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه با عرضه خشکبار، مواد غذایی و شیرینی‌جات در استان قزوین برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علی‌اکبر کبیری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره امسال تنها در بخش‌های عرضه موادغذایی، اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال 14 تا 22 اسفندماه با عرضه  مواد غذایی همانند خشکبار، مواد غذایی و شیرینی‌جات در استان قزوین برپا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور بیش از 90 مشارکت‌کننده در فضای دوهزار متری در قزوین برپا می‌شود عنوان کرد: بیش از 90 مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، تهران و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه در نمایشگاه بهاره بیشتر تأکید بر حضور واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین وجود دارد بیان کرد: واحدهای تولیدی، صنعتی و پخش مواد غذایی این استان  در این نمایشگاه حضور دارند.

    کبیری با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با عرضه مواد پروتئینی، مواد شوینده، آجیل و خشکبار و شیرینی‌جات همراه است افزود: در همین راستا در نمایشگاه امسال از عرضه پوشاک، کیف و کفش جلوگیری شده و نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با رویکردی متفاوت در مقایسه با سال‌های پیش برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان قزوین اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره تنظیم و کنترل قیمت‌های بازار با عرضه مستقیم کالا از سوی تولیدکننده به مصرف‌کننده نهایی است.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: علاوه بر تنظیم قیمت‌ها و کنترل بازار می‌توان از افزایش قیمت مواد غذایی هم‌چون خشکبار در روزهای پایانی سال در بازار جلوگیری کرد.

    به گزارش تسنیم ،کبیری گفت: نمایشگاه بهاره استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت