رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان درحاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات بیان کرد

برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای یافتن نقاط ضعف و قوت

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: مسائل آموزشی و علمی جزو مطالبات به حق فعالان رسانه ای استان است و برای سال آینده نیز راهبرد اصلی بسیج رسانه توجه به حوزه آموزش است.

برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای یافتن نقاط ضعف و قوت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سرهنگ علی محمد جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات محلی و خبرگزاری ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها، اتفاق خوب و مبارکی در حوزه رسانه است که جای خالی آن احساس می شد.

    وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه  موجب پویایی و رشد و ارتقاء رسانه ها در شهرستان ها می شود، افزود: جشنواره ها و نمایشگاه ها فضای رقابتی سالمی را ایجاد می کنند از طرفی هم می توان آنها را صله رحم اهالی رسانه دانست. در چند روزی که این نمایشگاه برپاست رسانه ها می توانند از نزدیک فعالیت های یکدیگر را رصد کنند و از تجربیات هم بهره ببرند.

    جعفری تصریح کرد: ارتقاء سواد رسانه ای برای مردم به عنوان مخاطبان و فعالان رسانه ای یک ضرورت است که این نمایشگاه می تواند به تحقق این امر مهم کمک نماید.

    وی با اشاره به آغاز سومین سال فعالیت بسیج رسانه در استان، گفت:خلأ بسیج بین رسانه ها احساس می شد و با اینکه فعالیت ما به صورت آهسته آغاز شد اما خوشبختانه استقبال خوبی از سوی فعالان رسانه ای صورت گرفت. بسیاری از جذب هایی که در این مدت انجام شده، جذب اول بودند و این برای ما جای افتخار دارد که توانسته ایم موثر باشیم.

    رئیس بسیج رسانه استان با بیان اینکه، نیاز به آموزش در حوزه رسانه استان به شدت احساس می شود، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان در سال های 93 و 94 چند دوره آموزشی را برگزار کرده و استقبال فعالان این حوزه بسیار فراتر از انتظارات ما بوده  اما با بضاعتی که داشتیم اقدامات درخور توجهی انجام شد.

    وی با اشاره به رضایت 92 درصدی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی بسیج رسانه، افزود: نیاز به آموزش در حوزه رسانه استان مشهود است و فعالان این عرصه نیز این مطالبه بحق را داشته و دارند. با ارتباطاتی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم اعلام آمادگی کردیم می توانیم کمک یار آن ها برای ارتقاء سطح علمی و کیفی رسانه ها در استان باشیم. یکی از کارهایی که امسال انجام شد برگزاری جشنواره تخصصی رسانه ای با موضوع شهدا بود که مورد استقبال قرار گرفت.

    جعفری با اشاره به برنامه های سال آینده هم گفت: راهبرد اصلی ما برای آینده توجه به مسائل علمی و آموزشی است. در همین راستا جشنواره ملی ابوذر که به صورت استانی برگزار می شود را دستور کار داریم هم چنین باتوجه به برگزاری اجلاسیه چهارهزار شهید استان هم در فکر برگزاری جشنواره ای در این زمینه هستیم.

    به گزارش شبستان ،جعفری گفت : برگزاری اردوها و تورهای رسانه ای نیز از دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه استان است که با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان در دستور کار برنامه های سال آینده قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت