در نگارخانه سروناز شیراز؛

عکس های «شهود قدسی۲» نمایش می یابد

میزبانی ۵نگارخانه از دانشجویان

عصر نمایشگاه- نگارخانه سروناز میزبان آثار دومین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر، با عنوان «شهود قدسی ۲» است.

عکس های «شهود قدسی۲» نمایش می یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، مدیر نگارخانه سروناز  با اعلام اینکه از روز شنبه 20 خرداد نمایشگاه یادشده در شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد، گفت: دومین جشنواره سراسری شهود قدسی با موضوع قرآن و زندگی است که ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی همراه با استحکام و رواج فرهنگ قرآنی، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجویی و رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و خلق آثار فرهنگی و هنری همراه با تعمیق اندیشه و آگاهی‌های فرهنگی قرآنی، از اهداف مورد نظر این جشنواره است.

    هستی خالدی افزود: نمایشگاه  آثار عکاسی دومین جشنواره ملی دانشجویی «قرآن و هنر»  تا٢٥ خرداد ٩٦ در گالری سروناز شیراز واقع در خیابان قصردشت، بعد از کوچه ٨٨ برگزار می شود که ساعت بازدید ٥:٣۰ عصر تا ١۰:٣۰ شب است.

    این در حالیست که رئیس جهاددانشگاهی استان فارس پیرامون این رویداد به خبرنگاران گفت: فراخوان این جشنواره با موضوع زندگی با محوریت قرآن کریم، در بخش‌های نقاشی، عکاسی، گرافیک و خوشنویسی، پائیز سال گذشته انجام شد و دبیرخانه آثار علاقه‌مندان را تا 22 اردیبهشت امسال دریافت کرد.

    مسعود رستگار عنوان کرد: در مجموع افزون بر 3593 اثر در مهلت تعیین شده در فراخوان، توسط دبیرخانه دریافت شد که 554 اثر در بخش نقاشی، 475 اثر در بخش خوشنویسی، یک هزار و 236 اثر در بخش عکس و یک هزار و 328 اثر در بخش گرافیک را شامل می‌شد.

    رستگار با یادآوری اینکه کار داوری آثار ارسالی انجام و منتخبان هر بخش مشخص شده است، گفت: امسال و در جشنواره شهود قدسی 2، آثار منتخب در 5 نگارخانه شهر شیراز به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    وی با تصریح اینکه تعداد آثار دریافتی نسبت به دوره گذشته، افزایش چشمگیری دارد، افزود: این نشان‌دهنده علاقه‌مندی بیشتر دانشجویان سراسر کشور به جشنواره شهود قدسی و انجام فعالیت‌های هنری با محوریت قرآنی است.

    رئیس جهاددانشگاهی استان فارس از جمله  گفت: با هدف آمادگی بیشتر و مطلوب‌تر دانشجویان و آشنایی آنان با مفاهیم هنر قرآنی، از زمستان سال گذشته تا کنون تعداد 32 کارگاه آموزشی( ورک‌شاپ) در بخش‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده است.

    به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره «شهود قدسی 2» توسط بخش فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس و با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت