برای اولین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با مشارکت drupa و interpack برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ ، با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان توسط شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

برای اولین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با مشارکت drupa و interpack برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از چاپ و نشر، بنا به گفته برساز رویداد پارس برگزار کننده نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، این نمایشگاه در تاریخ 20 تا 23 مهرماه سال جاری با مجوز رسمی و انحصاری از نمایشگاه شهرآفتاب، برگزار می شود.

    قابل ذکر است: بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، تحت نظارت نمایشگاه drupa و برند IPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و زیرنظر برند بین الملی pacprocess خواهد بود. در همین راستا این نمایشگاه توانسته است در کنار نمایشگاه های pacprocess دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک به اتحاد بین المللی نمایشگاه های interpack بپیوندند و با افتخار نام ایران-تهران را در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار دهد.

    از اهداف نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تبدیل شدن به قطب تخصصی حوزه چاپ و بسته‌بندی در منطقه است و بدین وسیله کشور ایران محلی برای گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز دنیا شود.

    از دیگر ویژگی های ممتاز این نمایشگاه برگزاری همزمان با نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات صنایع غذایی است و این همزمانی موجب پیوستن زنجیره‌ی گسترده‌ای از تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع غذایی به علاقمندان نمایشگاه چاپ و بسته بندی است و باعث افزایش رشد چشمگیر بازدیدکنندگان خواهد شد.

    اتحادیه ها و انجمن های معتبر اروپایی و آسیایی بسیاری حمایت خود را از این نمایشگاه اعلام داشته اند که به شرح زیر است:

    انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا، انجمن جهانی تولیدکندنگان فویل های آلومینیومی در صنایع غذایی، انجمن تولیدکنندگان فیلم و بسته بندی های پلاستیکی آلمان، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی ایتالیا، شورای ارتقای تجارت بین  الملل چین، انجمن صادرکنندگان مواد و محصولات شیمیایی استانبول.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت